Nákupné centrum Aupark Bratislava predstavilo modernizovanú webovú stránku a mobilnú aplikáciu, ktoré prinášajú nové funkcie, prehľadnejšiu navigáciu a lepší užívateľský zážitok. Cieľom je poskytnúť zákazníkom efektívnejšie možnosti získavania informácií a vernostných výhod.
Nová webová stránka: Rýchlejšia navigácia a prehľadné informácie
Podľa zástupcov Auparku je jedným z hlavných cieľov webovej modernizácie zabezpečenie intuitívnej navigácie a personalizovaného obsahu.
„Nová webová stránka Auparku v Bratislave ponúka prehľadnejšie a rýchlejšie prostredie s moderným dizajnom, ktorý zlepšuje celkový užívateľský zážitok. Stránka je optimalizovaná pre lepšiu navigáciu a personalizovaný obsah podľa záujmov návštevníkov. V hornej lište vždy zobrazuje ako prvé informácie ohľadom prebiehajúcich aktivít a najatraktívnejších zliav v Auparku v Bratislave,“ uviedla Veronika Košická, riaditeľka nákupného centra Aupark Bratislava.
Nová mobilná aplikácia: Vernostné body a personalizované služby
Významnou novinkou je mobilná aplikácia Aupark Bratislava, ktorá ponúka zákazníkom možnosť zbierať vernostné body za nákupy v obchodoch centra.
„Mobilná aplikácia Aupark Bratislava ponúka možnosť zbierania vernostných bodov za nákupy v obchodoch, kde za každé 1 euro získajú zákazníci z nákupu 1 bod. Body sa získavajú naskenovaním pokladničného bloku z prevádzok centra Aupark Bratislava cez aplikáciu, čo ich automaticky pripočíta na užívateľské konto. Tieto body možno vymeniť za atraktívne zľavy a výhody,“ vysvetlila Petra Majcher, marketingová manažérka pre Aupark Bratislava.
Aplikácia ďalej ponúka:
• Prednostný vstup na podujatia – registrovaní užívatelia majú výhody pri eventoch, ako sú Wau Days.
• Služby stylistu – vďaka nazbieraným bodom sa môžu členovia dvakrát do roka prihlásiť na stránke Aupark Bratislava a využiť konzultáciu s módnym odborníkom
• Inteligentné parkovanie – po registrácii ŠPZ do aplikácie získajú zákazníci hodinu parkovania navyše zdarma.
„Neustále sledujeme trendy, aby sme mohli vylepšovať všetky naše komunikačné kanály. Našou prioritou je poskytovať užívateľom moderné, efektívne a bezpečné riešenia, ktoré zlepšujú ich zážitok z nakupovania. Aj naďalej budeme pracovať na optimalizácii funkcionalít a neustále prinášať zákazníkom zaujímavé novinky,“ dodala Veronika Košická, riaditeľka nákupného centra Aupark Bratislava.
Prečo Aupark modernizoval web a aplikáciu?
“Aupark nedávno modernizoval svoj web a mobilnú aplikáciu s cieľom zlepšiť používateľské prostredie a zabezpečiť lepšiu dostupnosť a orientáciu pre zákazníkov. Táto modernizácia digitálnych platforiem umožňuje plynulejšie prepojenie s novými službami a zariadeniami v centre. Nové funkcionality a odmeny za nákupy sú zamerané na podporu zákazníckej lojality a inovácie, čo v konečnom dôsledku prispieva k lepšiemu zážitku z nákupov a spokojnosť zákazníkov,“ uzavrela Petra Majcher, marketingová manažérka pre Aupark Bratislava.
Detailné informácie o mobilnej aplikácii a vernostnom programe sú dostupné na webovej stránke vernostného programu Aupark Bratislava.