Podľa zistení zo skupiny „Život v MČ Bratislava – Nové Mesto“ na sociálnej sieti sa viacerí obyvatelia Kramárov sťažujú na komplikovanú komunikáciu s mestskou časťou v súvislosti s plánovanými zmenami parkovania v ich lokalite.
Peter Husar upozornil, že napriek zaslaným oficiálnym listom týkajúcim sa projektu PAAS pre Kramáre nedostali obyvatelia ani len potvrdenie o ich prijatí. „Keďže na Facebooku odpovedáte a pri oficiálnych listoch ani nepotvrdíte, že ste ich dostali (česť výnimkám), volím túto formu komunikácie, aby aj ostatní obyvatelia Kramárov vedeli, ako ťažko a jednosmerne s vami prebieha komunikácia nás obyvateľov, ktorých vraj zastupujete,“ napísal Husar v statuse adresovanom starostovi Matúšovi Čupkovi a poslancom mestskej časti.
Matúš Čupka v reakcii uviedol, že momentálne prebieha pripomienkovanie zverejneného projektu pre Kramáre a pripomienky občanov budú postupne vyhodnocované po 15. máji. „Vaše pripomienky sme brali ako tie, ktoré boli vznesené voči projektu. Preto budú po 15.5. postupne vyhodnocované a dostanete k Vášmu listu odpoveď z našej strany,“ uviedol Čupka v komentári.
Z dokumentu „Listy PAAS Kramáre“, ktorý obyvatelia zaslali poslancom aj starostovi, vyplýva viacero problémov. Obyvatelia kritizujú najmä neprehľadné dopravné značenie na Cádrovej ulici, ktoré bolo po zjednosmernení zavedené už pred viac ako siedmimi mesiacmi, avšak doteraz nebolo úplne dokončené. Podľa ich slov spôsobuje tento stav medzi vodičmi aj obyvateľmi neistotu a chaos.
Zároveň vyjadrujú vážne obavy z návrhu novej parkovacej politiky, ktorá by podľa nich viedla k úbytku parkovacích miest v okolí ulíc Kurucova, Černicová a Guothova. Poukazujú aj na problém s úzkymi a obojsmernými úsekmi, kde je zároveň navrhnuté parkovanie, čo môže podľa nich zhoršiť bezpečnosť a dopravnú plynulosť.
Obyvatelia zároveň navrhli viacero riešení: vytvorenie nových parkovacích miest, vyhradené krátkodobé parkovanie pre návštevy a remeselníkov, či zváženie iných alternatív, ktoré by zmiernili negatívne dôsledky pripravovaných zmien.
Podľa ich slov si uvedomujú potrebu regulácie dopravy, avšak žiadajú, aby sa tieto opatrenia robili s ohľadom na reálne potreby miestnych obyvateľov a neznižovali kvalitu ich života.