7 C
Bratislava
sobota, 20. apríla 2024

RUBRIKA

Reťazce

Reťazec Lidl plánuje otvoriť novú predajňu v Rači v druhej polovici roka, aktuálne hľadá predavačov

Už v marci 2023 Bratislavský Večerník priniesol informáciu o chystanej výstavbe novej predajne reťazca Lidl na Púchovskej ulici v Rači. Aktuálne reťazec hľadá na...

Loptoši vystriedali Star Wars v predajniach Billa (aktualizované)

Po Vitamanoch, Dobrodružnom cestovaní v čase a Star Wars prichádza do Billy šesť plyšových postavičiek pod názvom Loptoši. Zákazníci si ich budú môcť kúpiť po nazbieraní bodov...

Značka Shark pripravuje rebranding

Na jeseň prejde predajca elektroniky Shark zmenou a okrem redizajnu pripravil pre svojich zákazníkov aj nový program lojality pod názvom Shark care. Shark pôsobí na...

Subway mení logo

Tradičné zeleno-žlto-biele písmové logo ostane, mení sa len font a dominantné budú už len dve farby - zelená a žltá. Logo pôsobí dynamickejšie a...

Starbucks otvoril druhú kaviareň na Slovensku

Značka Starbucks vstúpila na slovenský trh v júli 2015, kedy bola dostupná v sieti čerpacích staníc Shell len prostredníctvom automatov na kávu. Následne 31....

Kaufland spustil kampaň z dielne agentúry Respect APP v ktorej zo srdca ďakuje zákazníkom (aktualizované)

Nová kampaň spoločnosti Kaufland je z dielne reklamnej agentúry Respect APP. Jej cieľom je „poďakovať zákazníkom za ich nákup a prejavenú dôveru naozaj zo...

Časopis Macher bol ocenený na BCM Awards

Spoločnosť Hornbach za svoj časopis Macher získala štyri ocenenia na BCM Awards. Na Slovensku a v Českej republike začal tento lifestylový hobby magazín vychádzať...

Spoločnosť Metro v kampani na Slovensku po prvý raz použila i televízny spot

Metro spustilo kampaň s celkovým budgetom viac ako 300 tisíc eur. Kampaň bude nasadená v tlačených médiách, v rádiách, online prostredí, vlastných komunikačných kanáloch,...

Kaufland komunikoval rozšírenie sortimentu pivných značiek postavou rytiera (aktualizované)

Obchodný reťazec Kaufland zaradil ako novinky do svojej ponuky nemecké pivá značiek Stephansbräu, Leonsteiner a Ambos. V kampani použili postavu rytiera, ktorý si v...

Obchodný reťazec Terno zavedie nový formát predajní Terno plus

Spoločnosť Terno real estate požiadala 17. júna Úrad priemyselného vlastníctva SR o udelenie ochrannej známky na nové logo Plus. Oslovil som marketingovú riaditeľku TERNO...

Terno spustilo kampaň Meníme sa k lepšiemu

Terno v novej kampani komunikuje rebranding, zastrešenie značiek Terno, Moja Samoška a Hypernova pod jednotný brand Terno. Kampaň pracuje so sloganom „Meníme sa k...

Aktuálne