Reťazce.sk písali predovšetkým o maloobchode v Bratislave, sústredili sa na centrum Bratislavy a väčšinou na gastroscénu. Zaujímali sa predovšetkým o inovatívne nezávislé projekty. Projekt v rôznych podobách fungoval od roku 2009. Autorom a zodpovednou osobou za obsah bol Radoslav Augustín. V histórii na projekte spolupracovali i Lukáš Kočišek a Ivan Krasko. Redakcia Mediahub.sk od novembra 2018 na obsahu projektu pokračuje. Doménu Reťazce.sk sme získali od spoločnosti VisuArt, s.r.o. a stala sa súčasťou nášho projektu. Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ešte ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou bol do roku 2023 portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Reťazce.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk. Šéfredaktorom je Mgr. Marián Luha.
Platforma Munch sa snaží pre svojich záchranárov jedla neustále rozširovať sortiment produktov, vhodných na záchranu pred vyhodením.
Takýmto produktom je určite aj na Slovensku čoraz...
Reklamná agentúra TBWA Francúzsko je autorom nových reklamných spotov pre McDonald's Francúzsko, ktoré zaujímavým spôsobom propagujú produkty známeho reťazca s rýchlym občerstvením pre rôzne...
Na svet prišiel prvý slovenský pokus o vytvorenie gastrokompasu, ktorý v sebe spája ľahké letné čítanie spolu s užitočnými informáciami o dobrých reštauráciách na...
Na svet prišiel prvý slovenský pokus o vytvorenie gastrokompasu, ktorý v sebe spája ľahké letné čítanie spolu s užitočnými informáciami o dobrých reštauráciách na...
Pre kreatívnu agentúru je najcennejšou odozvou za dobre odvedenú kreatívnu prácu pochvala a uznanie od klienta. Dôležitosť vzťahov s reklamnými agentúrami si uvedomuje aj...
Novým CEO najväčšieho obchodného reťazca kaviarní na svete Starbucks sa stal od 3. apríla 2017 Kevin Johnson, ktorý v minulosti pracoval aj pre Microsoft....
Respondentom spoločnosť Tesco ponúka 25 bodov na Club card a možnosť vyhrať 3x 150 eur. Anketovú microsite www.tesco.sk/hodnotenie s dotazníkom, komunikuje na predajných plochách pri...
Najvyššie ocenenie Grand Prix v kategórii Direct získala kampaň agentúry DAVID z Miami.
V 15-sekundovom spote sa zákazníkom prihovára pracovník rýchleho občerstvenia Burger King, ktorý hovorí,...
Fanúšikovia na facebookovom profile McDonald´s zahlasovali za grafické návrhy kelímkov od českých dizajnérov. Limitovanú edíciu dizajnérskych kávových kelímkov s vizuálmi od Yeve Drovossekovej, Karla...
Úmysel najväčšieho internetového predajcu na svete Amazon.com, ktorý plánuje získať obchodný reťazec Whole Foods, spôsobil, že na celom potravinovom trhu vzrástli v piatok 16....
Koncepcia predaja občerstvenia v podobe Street Food si pomaly nachádza svoje miesto aj na Slovensku. Takýto predaj, ale nemusí prebiehať len v pouličných stánkoch....