16.8 C
Bratislava
pondelok, 13. mája 2024

ZNAČKA

obchodné reťazce

O zálohovaní jednorazových fliaš vie 97 % Slovákov. Vracať ich bude 95 %

Na Slovensku je od 1. januára tohto roku povinnosť zálohovať všetky jednorazové plastové fľaše a plechovky od nápojov. Podľa výskumu túto novinku zaregistrovalo 97...

Jaro Kurpel z Bus Cafe: Som Bratislavčan. Vždy to bolo a bude moje mesto. Tu sa cítim ako dobrá káva v peknej šálke

Bus Cafe nie je obyčajná kaviareň, je to atrakcia pre turistov, ktorá dotvára Genius loci mesta. Od roku 2006 je súčasťou mesta na Dunaji,...

Tesco vytvára príležitosti na zamestnanie občanov Ukrajiny

Popri potravinovej zbierke, humanitárnej, finančnej a produktovej pomoci ponúka Tesco na Slovensku ľuďom z Ukrajiny aj pracovnú príležitosť. Reťazec sa zaväzuje, že otvorené pracovné pozície,...

Značka Heineken vyvracia v kampani stereotyp, že pivo patrí len k mužom

Koniec rodovým stereotypom. Práve týmto motívom sa inšpirovala pivná značka Heineken, ktorá prišla s novou televíznou kampaňou Cheers to all (Pripíjame na všetkých). Jej cieľom...

Kofola v novej kampani opäť stavila na bezpodmienečnú lásku a love song od Horkýže Slíže a Márdiho

Kofola dlhodobo dokazuje, že keď ju miluješ, nie je čo riešiť. Tak ako v láske, aj pri výbere obľúbeného nápoja totiž platí, že niekedy...

Devínska Nová Ves vyzýva obyvateľov: V Bratislave máme šancu na športový K-park pre deti a mládež!

Všetci sme Bratislavčania a ukazujeme, že si vieme pomôcť, keď ide o dobrú vec. Niekoľko mestských častí sa zapojilo do súťaže získať pre Bratislavu...

V nezávislej ankete „Najzamestnávateľ 2021“ sa reťazec Tesco umiestnil na víťaznom mieste v kategórii Obchod a služby

Tesco už druhý rok po sebe potvrdzuje, že ponúka skvelé miesto na prácu. V nezávislej ankete Najzamestnávateľ 2021 sa reťazec umiestnil na víťaznom prvom...

Reťazec Kaufland prijal záväzok a od budúceho roka neumožní predaj živých kaprov pred svojimi obchodmi

Ohľaduplné zaobchádzanie so zvieratami pri ich chove, preprave a spracovaní – to je len jeden z mnohých záväzkov zodpovednosti spoločnosti Kaufland v rámci trvalej...

Reťazec Lidl potvrdzuje pozíciu retailového lídra, na mzdy dá o 8 miliónov eur viac

Lidl, viacnásobný TOP employer a Najzamestnávateľ, opäť významne investuje do mzdového ohodnotenia svojich zamestnancov. Diskont sa rozhodol zvýšiť svoje mzdové náklady medziročne o 8...

Nový projekt reťazca Kaufland „K park“ poskytne mestám atraktívne miesto pre aktívny relax

Nový projekt spoločnosti Kaufland ponúka mestám oddych v exteriéri, najmä pre mladých ľudí. Do prvého ročníka sa zapojilo 36 miest a mestských častí z...

Najnovšie