20.8 C
Bratislava
pondelok, 20. mája 2024

TV Markíza: Televízne noviny dosiahli najvyšší tohtoročný podiel na trhu

Najčítanejšie

markiza tv noviny-moini banner

Podvečerný rodinný seriál Búrlivé víno si na Markíze aj v utorok udržal status najúspešnejšieho pôvodného seriálu na trhu.

Televízne noviny sa aj v utorok 26. marca 2013 stali najsledovanejším programom dňa s ratingom 15,5 % v strategickej cieľovej skupine 12-54, v rámci ktorej tiež dosiahli najvyšší tohtoročný trhový podiel 46,5 %.

Hlavnú spravodajskú reláciu televízie Markíza si pozrelo celkovo 967-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Obzvlášť zabodovali v cieľovej skupine muži 12-24 (share 55,2 %) a medzi vysokoškolsky vzdelanými divákmi 12-54 (share 52,7 %).

Pozíciu najsledovanejšieho nespravodajského programu dňa, ako aj najúspešnejšieho pôvodného seriálu na trhu opäť obhájilo podvečerné Búrlivé víno.

V cieľovej skupine 12-54 zaznamenal utorkový diel rating 12,5 % a piaty najvyšší tohtoročný trhový podiel 43,1 %. Pozrelo si ho 737-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, konkurenčný denný seriál vysielaný v prime-time výrazne zaostal.

Vinárska romanca si podmanila najmä mladé ženy 12-24, ktoré Markíze zabezpečili trhový podiel 54,1 %.

PR oddelenie TV Markíza

MediaHub.sk
MediaHub.sk
Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou do roku 2023 bol portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Mediahub.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

Aktuálne