L’Oréal, Renault, Unilever, Nestlé odhalia ‘The Battle of the Screens’ na Interact, Barcelona
7. ročník Interact conference od IAB Europe
23. – 24. Mája 2013
IAB Europe s potešením oznamuje tému tohtoročného Interact eventu (www.interactcongress.eu), ktorý sa koná vo W Hoteli v Barcelone 23.-.24. mája 2013. ‚ The Battle of the Screens: Compete or Collaborate?’ sa zameria na to, ako reagovať na výzvu neustále rastúcej mediálnej fragmentácie a proliferáciu obrazovky a pomôcť firmám poskytovať lepšiu skúsenosť so značkou svojím zákazníkom.
Inzerenti, Georges-Edouard Dias, Senior Vice President, digitálny biznis, L’Oréal, Patrick Hoffstetter, riaditeľ Digital Factory, Renault, Geoff Seeley, Global Communications Planning Director v Unilever a Pete Blackshaw, Global Head of Digital & Social Media, Nestlé majú na starosti hlavné prezentácie a diskusiu o tom, ako sa správanie zákazníkov mení s explóziou smartphonov a tabletov.
‘The Battle of the Screens: Compete or collaborate?’
V digitálnom svete vyzerá rozlíšenie obrazoviek ako hotové bojisko. Inzerenti sa snažia prísť na to, čo robiť na rozdielnych platformách a ako dostať najlepší výsledok v rámci svojho rozpočtu, zatiaľ čo v rovnaký čas bojujú so štruktúrami, ktoré bránia v lepšej integrácií. Medzitým to zákazníci vidia inak: používajú rôzne obrazovky kedykoľvek a kdekoľvek na dosiahnutie toho, čo chcú a kedy to chcú. Tak teda, aké sú možnosti pre inzerentov, agentúry a vydavateľov na vytvorenie relevantnej a účinnej skúsenosti pre zákazníka a uvoľniť celkový potenciál rozdielnych platforiem, ktoré sú im k dispozícií?
Interact 2013 spojí popredných európskych inzerentov, agentúry a majiteľov médií na dvojdennej debate v Barcelóne.
V prvý deň, teda 23. mája, experti a komentátori z odvetvia, odprezentujú posledné novinky v digitálnej oblasti prostredníctvom troch streemov:
- Trendy v digitálnom biznise (zahrňuje výročné výsledky AdEx Benchmark), prieskum spotrebiteľov a štandardizované iniciatívy v Európe
- Nové podmienky v novo navrhnutej ochrane dát, legálne limity a regulátory a samoregulácia pre online behviorálnu reklamu
- Inšpirácia od a pre reklamné odvetvie
Počas druhého dňa sa budú rozoberať stratégie a taktiky digitálnych lídrov, zamerajú sa na:
- Agentúry odpovedajú na výzvu multi-screenu a post-digitálnych konzumentov
- Inovácie v zákazníckej skúsenosti s obsahom a značkami prostredníctvom rôznych zariadení
- Víťazné stratégie vydavateľov
- Posledné nástroje na meranie vyvíjajúceho sa publika a hodnotenie vplyvu reklamy
V rovnakom čase, v akom sa koná aj konferencia, budú Marketing and Interactive Excellence Awards,MIXX Europe and Research Awards oslavovať najlepšie európske interaktívne kampane a najvýarznejšie projekty o prieskume digitálnych médií roka na Interact Gala Awards Dinner.
Kontakty
Médiá kontaktujte: Bénédicte Blondel, Communications Manager,communications@iabeurope.eu
Ak sa chcete stať spíkrom: Alison Fennah, VP Research & Marketing,vprm@iabeurope.eu
Pre sponzorstvo a všeobecné informácie: Jean-Baptiste de Bock, Event Manager, events@iabeurope.eu
Celý program a registrácia: http://www.interactcongress.eu/
Research Awards: http://www.interactcongress.eu/visitors/55/Research-Awards.html
MIXX Awards Europe: http://www.mixxawardseurope.eu/
Followujte Interact na Twitteri: https://twitter.com/iabeu_interact
Pridajte sa na Facebooku: http://www.facebook.com/IABEurope.Interact