Televízia Markíza odvysielala aj najsledovanejšiu spravodajskú reláciu dňa – Televízne noviny.
Rodinná relácia Modré z neba si aj v stredu 22. mája 2013 udržala pozíciu najsledovanejšieho programu dňa v oboch hlavných cieľových skupinách.
V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahlo Modré z neba na obrazovkách televízie Markíza rating 11,5 % a trhový podiel 34,5 %. Emotívne príbehy s moderátorom Vilom Rozborilom prilákali k obrazovkám 749-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.
Modré z neba oslovilo najmä mladé ženy 15-24 (share 42,2 %) a divákov v Prešovskom kraji 12-54 (share 47,6 %).
Divácky najúspešnejšou spravodajskou reláciou na trhu boli v stredu Televízne noviny. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenali rating 9,5 % a trhový podiel 36,1 %. Pozrelo si ich 651-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Televízne noviny tradične zabodovali medzi vysokoškolsky vzdelanými divákmi 12-54, ktorí Markíze zabezpečili trhový podiel 52,2 %.
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, FOOOR) bola v stredu v cieľovej skupine 12-54 trhovým lídrom celodenne (share 35,7 %) aj v prime-time (share 38,7 %).
PR oddelenie TV Markíza
Zdroj: TV Markíza