7.7 C
Bratislava
sobota, 20. apríla 2024

TA3 nonstop v teréne

Najčítanejšie

Bratislava, 5. júna 2013 – Kulmináciu Dunaja na Slovensku, ako aj kritickú situáciu na tokoch v ďalších európskych krajinách postihnutých povodňami, sleduje na TA3 denne množstvo divákov.

Spravodajská televízia TA3 je v týchto dňoch nonstop v teréne a divákom prináša aktuálne povodňové spravodajstvo v reálnom čase. „V teréne máme všetky dostupné ľudské i technické kapacity. Na Slovensku situáciu sledujeme vďaka dvom prenosovým vozom. K dispozícii máme aj helikoptéru. Obrazové reportáže a pohľad z výšky na zaplavené územia si môžu diváci pozrieť nielen v živom vysielaní, ale aj na našom webe www.ta3.com. Okrem Bratislavského kraja sledujú naši regionálni reportéri stav aj na ostatných slovenských riekach. Kritickú situáciu sledujeme aj v susednej Českej republike, kde má TA3 taktiež vlastný prenosový voz a spravodajský štáb. Súčasťou denného spravodajstva sú rovnako tak živé prenosy z tlačových besied k povodniam,“ hovorí Martina Kyselová, šéfredaktorka televízie TA3.

Včerajšie vysielanie TA3, ktoré opäť prioritne patrilo mapovaniu povodňovej situácie u nás a v Európe, sledovalo 1 360 000 divákov. Televízia TA3 dosiahla podiel na trhu 3,5 %. V primetime ide o počet 625 000 divákov podiel na trhu 1,7 %. Posledná hodina vysielania spravodajstva TA3 dosiahla podiel na trhu 3,9 %. Najvyšší podiel na trhu – 10,2 %  – sme vo vysielaní zaznamenali po 15:00 hod.

Najviac sledovali včerajšie spravodajstvo diváci kategórie manažérov s vysokoškolským vzdelaním (7,8 %), nasleduje kategória Bratislava 18+ (7,0 %) a kategória vysokoškolsky vzdelaných ľudí (5,8 %).

Všetky dôležité informácie k povodniam sú sústredené aj na webe televízie www.ta3.com

*Poznámka: Uvedené čísla pochádzajú z elektronického merania televízií formou peoplemetrov (zdroj: PMT/TNS.sk).

Antónia Račková 

Zdroj: PR Clinic

MediaHub.sk
MediaHub.sk
Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou do roku 2023 bol portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Mediahub.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

Aktuálne