V rámci ponuky televízie Doma sa čoraz lepšie darí romantickému seriálu Perla Orientu.
Búrlivé víno prekonáva na obrazovkách televízie Markíza rekordy. Pôvodný rodinný seriál dosiahol v pondelok 17. júna 2013 v strategickej cieľovej skupine 12-54 najvyšší trhový podiel 36,0 % od presunu do prime-time 1. apríla 2013.
Vinárska sága prilákala k obrazovkám 746-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Zabodovala najmä v cieľovej skupine mladých divákov 15-24, a to medzi ženami (share 51,8 %) aj mužmi (share 43,1 %). Muži 15-24 zabezpečili seriálu taktiež najlepší výsledok od 1. apríla 2013.
Hlavná spravodajská relácia Televízne noviny (share 34,8 % v 12-54) v pondelok uspela hlavne v cieľovej skupine vysokoškolsky vzdelaných divákov 12-54 (share 49,4 %) a medzi divákmi z Trnavského kraja 12-54 (share 47,5 %).
Z ponuky menších staníc sa darilo romantickému seriálu Perla Orientu v televízii Doma. Prvá časť večera dosiahla v cieľovej skupine 12-54 doposiaľ najvyšší trhový podiel 7,8 % spomedzi epizód vysielaných o 21:40. Pozrelo si ju 216-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je druhý najlepší výsledok od štartu seriálu. Príbeh lásky Asi a Demira obzvlášť oslovil ženy 35-54, prvá časť zaznamenala podiel 10,6 % a druhá 12,3 %.
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, FOOOR) bola v pondelok v cieľovej skupine 12-54 trhovým lídrom celodenne (share 36,1 %) aj v prime-time (share 39,9 %).
Zdroj: TV Markíza