12.8 C
Bratislava
štvrtok, 25. apríla 2024

Deň otvorených dverí prilákal do Markízy vyše 30-tisíc fanúšikov

Najčítanejšie

Herecké a moderátorské tváre televízie Markíza, atraktívny program na pódiu a skvelá atmosféra prilákali v sobotu 24. augusta 2013 do areálu televízie Markíza tisíce návštevníkov z celého Slovenska. Ich počet v popoludňajších hodinách prekročil 30-tisícovú hranicu.

Fanúšikovia trhového lídra mali počas Dňa otvorených dverí (DOD) možnosť naživo sa stretnúť a získať podpisy tých najväčších seriálových hviezd. Obrovský ošiaľ vyvolali hlavne tváre najsledovanejšieho slovenského seriálu Búrlivé vínoNela Pocisková, Juraj Loj, Braňo Deák, Emil Horváth ml., Henrieta Mičkovicová či Maroš Kramár.

Svoje podpisy rozdávali aj herci z obľúbenej Horúcej krvi (Anna Šišková, Jozef Vajda, Juraj Hrčka, Marián Mitaš) či úplnej novinky Chlapi neplačú (Alexander Bárta, Zuzana Frenglová, Timur Kramár), ktorá štartuje už v pondelok 26. augusta 2013 o 17:45.

Mimoriadne veľkému záujmu sa tešila aj autogramiáda moderátorov a redaktorov televízie Markíza či nakrúcanie Modrého z neba s Vilom Rozborilom.

Návštevníci si tiež vychutnali prehliadku štúdií ich obľúbených programov, spoznali zákulisie televízie, zúčastnili sa živého vysielania relácie Teleráno a využili množstvo dostupných atrakcií, vrátane možnosti preletieť sa ponad areál vrtuľníkom.

Na pódiu rozdávali skvelú náladu vystúpenia Dary Rolins, Nely Pociskovej, Evy Mázikovej a Thomasa Puskailera, Laciho Strikea či skupín ako Tublatanka, Vidiek, AMO & Band alebo Funkiez. Vďačné publikum potešili svojimi pesničkami aj finalisti SuperStar a Hlasu Česko Slovenska.

Na DOD vyvrcholila SMS hra o exkluzívny automobil, výhercu vyžrebovali riaditeľ Centra marketingu skupiny Markíza Michal Borec a moderátorka Kvetka Horváthová.

TV Markíza ďakuje všetkým fanúšikom za návštevu a fantastickú atmosféru. Deň otvorených dverí podrobne zmapovala aj špeciálna webstránka www.markiza.sk/dod.

Zdroj: skupina Markíza

MediaHub.sk
MediaHub.sk
Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou do roku 2023 bol portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Mediahub.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

Aktuálne