2.8 C
Bratislava
piatok, 26. apríla 2024

Nová séria reality šou Farma odštartovala úspešne

Najčítanejšie

Najsledovanejšie programy na trhu prinášala od piatka až do nedele televízia Markíza. Počas celého víkendu bodovala aj stanica Doma.

Diváci televízie Markíza mali v nedeľu 25. augusta 2013 prvú možnosť zistiť, že túto jeseň pôjde o všetko. Úvodné vydanie novej série reality šou Farma odštartovalo úspešne a stalo sa najsledovanejším nespravodajským programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách.

Predstavovacia šou Farma – Začíname dosiahla v strategickej cieľovej skupine 12-54 rating 10,4 % a trhový podiel 30,7 %. Obzvlášť vysoký záujem vyvolala u mladých mužov 12-24, ktorí Markíze zabezpečili trhový podiel až 46,9 %.

Darilo sa aj televízii Doma, večerná romantická komédia Ženích na úteku (rating 2,0 % / share 6,2 % v 12-54) bola najúspešnejším programom spomedzi ponuky menších staníc. Medzi ženami 25-34 sa jej trhový podiel vyšplhal na hodnotu 9,8 %.

Celkovo najsledovanejším programom dňa sa stali Televízne noviny s ratingom 11,4 % a trhovým podielom 42,9 %. Pozrelo si ich takmer 700-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Vynikajúco sa im darilo v cieľovej skupine ženy 25-34 (share 50,3 %), medzi vysokoškolsky vzdelanými divákmi 12-54 (share 50,6 %) či v mestách od 50 do 100-tisíc obyvateľov 12-54 (share 64,9 %).

V sobotu 24. augusta 2013 bola najsledovanejším programom dňa premiéra akčnej komédie Lov na exmanželku (rating 8,3 % / share 30,6 % v 12-54) na Markíze. Zo spravodajských programov si najvyšší počet divákov zvolil Televízne noviny (rating 7,3 % / share 37,3 % v 12-54).

Z ponuky menších staníc najviac zabodoval romantický film Rosamunde Pilcherová: Nebo nad Cornwallom (rating 1,6 % / share 7,8 % v 12-54) v televízii Doma. Medzi ženami 12-54 dosiahol trhový podiel 11,1 % a v Prešovskom kraji 12-54 až 18,1 %.

Aj v piatok 23. augusta 2013 obsadila najvyššie priečky v rebríčku najsledovanejším programov dňa Markíza. Suverénne najúspešnejší v oboch hlavných cieľových skupinách bol seriál Búrlivé víno (rating 11,5 % / share 38,6 % v 12-54), ktorý tradične oslovil hlavne mladé ženy 15-24 (share 56,3 %). Pri obrazovkách sedelo celkovo 711-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

V televízii Doma sa opäť vynikajúco darilo romantickému seriálu Sila (rating 3,3 % / share 11,6 % v 12-54). Pozrelo si ho 277-tisíc divákov z univerzálnej cieľovej skupiny 12+, v ktorej dosiahol trhový podiel až 17,0 %.

 

Zdroj: skupina Markíza

MediaHub.sk
MediaHub.sk
Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou do roku 2023 bol portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Mediahub.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

Aktuálne