Najväčšími diváckymi hitmi boli Búrlivé víno, Farma a Televízne noviny. Premiérový dobrodružný film Unesená v nedeľu večer výrazne porazil nový pôvodný seriál konkurencie.
Búrlivé víno, Farma a Televízne noviny – najsledovanejšie programy na trhu ponúkala od piatka 30. augusta 2013 až do nedele 1. septembra 2013 televízia Markíza.
V nedeľu si najviac divákov pozrelo Televízne noviny (rating 10,7 % / share 36,4 % v 12-54), pričom vynovené správy konkurencie zaostali. Hlavnú spravodajskú reláciu televízie Markíza si pozrelo 641-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
S veľkým diváckym záujmom sa stretol premiérový dobrodružný film Unesená (na fotografii), (rating 9,3 % / share 28,0 % v 12-54), ktorý výrazne porazil pilotný film konkurenčného pôvodného seriálu.
Sobotnému večeru dominovala reality šou Farma – Duel (rating 8,5 % / share 27,8 % v 12-54), ktorá nedala konkurenčnému formátu najmenšiu šancu.
Najsledovanejším programom piatka sa opäť stal rodinný seriál Búrlivé víno (rating 10,3 % / share 32,6 % v 12-54), k obrazovkám prilákal 663-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Jednotkou na trhu bola v čase vysielania aj nasledujúca reality šou Farma (rating 7,3 % / share 25,4 % v 12-54).
Vynikajúco sa darilo tiež novému podvečernému rodinnému seriálu Chlapi neplačú (rating 5,6 % / share 34,1 % v 12-54).
Zdroj: skupina Markíza