1.8 C
Bratislava
piatok, 19. apríla 2024

Atraktívne architektonické riešenie a inovatívny dizajn

Najčítanejšie

ŠKODA AUTO spustila na Slovensku modernizáciu predajnej siete podľa globálneho showroom konceptu a v súlade s novou korporátnou identitou značky. Spoločnosť tak úspešne pokračuje v implementácii nového, jednotného dizajnového jazyka značky, ktorý je spoločným menovateľom všetkých nových modelov ŠKODA. Slovensko je zároveň jednou z prvých krajín, kde pilotný projekt modernizácie siete štartuje.

 „V rámci neustáleho skvalitňovania služieb zákazníkom prechádzame na nový, moderný koncept predajní. Po uvedení nových modelov v rámci modernizovaného sviežeho dizajnového jazyka značky ŠKODA, je redizajn predajní ďalším logickým krokom. Najhustejšia sieť predajných a servisných miest, ktorú má značka ŠKODA na Slovensku, si zaslúži moderné, inovatívne a praktické showroomy. Presne také, aké sú aj naše modely,“ povedal Ing. Karel Sklenář, konateľ spoločnosti ŠKODA AUTO Slovensko.

Showroom SKODA-view

Nový koncept predajných a servisných miest sa vyznačuje atraktívnym architektonickým riešením a inovatívnym dizajnom, ktorý v sebe spája jednoduchosť s prepracovanosťou. Ponúkne väčšie a praktickejšie priestory pre prezentáciu novej modelovej palety ŠKODA  a zároveň atraktívne a príjemné miesto pre zákazníkov. V nových showroomoch, ktorých výstavba na Slovensku už odštartovala, sa spájajú „Simply Clever” prvky s modernými technológiami. Vyznačujú sa čistými líniami a veľkorozmernou grafikou, zjemnenou kvalitnými drevenými povrchmi. Showroom je miestom prvého kontaktu zákazníka so značkou ŠKODA a dizajn budovy umocňuje odkaz značky, vytvorený jej produktmi, službami, jej pracovníkmi a reklamou.

Showroom SKODA-exterior_01

Modernizácia a redizajn showroomov vytvorí pôsobivú, značkovú obchodno-servisnú prevádzku, ktorá odráža základné hodnoty spoločnosti a umožňuje naplno využiť povesť a odkaz značky ŠKODA. Architektúra a dizajn prevádzok, ako jeden z najviditeľnejších prejavov značky, má za ciel prezentovať širokej verejnosti hodnoty a kvalitu značky.

Prvými predajcami s úplne novým konceptom showroomov budú DANUBIASERVICE a.s. a TODOS s.r.o. v Bratislave. Predpokladané ukončenie redizajnu siete je naplánované na prvú polovicu roka 2015.

Roman Rajtár

 

Zdroj: ŠKODA AUTO Slovensko s.r.o.

MediaHub.sk
MediaHub.sk
Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou do roku 2023 bol portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Mediahub.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

Aktuálne