11.6 C
Bratislava
nedeľa, 28. apríla 2024

Teasing kampaň: „Mali by o nich vedieť všetci. Čoskoro na RTVS :1“ (aktualizované)

Najčítanejšie

RTVS vo štvrtok (19.9.) na svojej facebook skupine spustila teasingovú kampaň, pod názvom „Mali by o nich vedieť všetci. Čoskoro na RTVS :1.“ Diváci, ktorí obľubujú dokumentárne filmy sa majú na čo tešiť.

Rozhlas a televízia Slovenska, televízna programová služba, spustila vo štvrtok večer na svojej facebookovej skupine fanúšikov RTVS – teasingovú kampaň, pod názvom „Mali by o nich vedieť všetci. Čoskoro na RTVS :1“. 

Dozvedel som sa, že sa nejedná o self promo kampaň k novej relácii, ale k premiére jedného z najlepších dokumentov, ktorý v poslednom období rozpútal v Čechách a na Slovensku búrlivú diskusiu.

Teasing kampaň má za úlohu dráždiť, upútať pozornosť, aby ľudia premýšľali čo sa za ňou skrýva a prípadne aj, aby o nej diskutovali so svojimi známymi. Má teda vyvolať pozornosť, otázky a záujem cieľovej skupiny. Je však dôležité, pre efektívnosť takejto kampane, aby po relatívne krátkom čase prišlo aj recipientmi očakávané – odhalenie idey – rozuzlenie takejto kampane…

Juraj Kadáš, PR manažér sekcie marketingu a komunikácie z RTVS mi poskytol na túto tému krátky rozhovor:

Kedy presne bola odštartovaná teasingová kampaň pán Kadáš?

Kampaň sme odštartovali včera (19.9.) o 20:00 na Facebooku RTVS

Aké média využívate na komunikovanie odkazu?

Konkrétne táto teasingová idea je zacielená výhradne na Facebook RTVS

Ste presvedčený, že teasing, ako spôsob postupného predstavenia komunikátu recipientovi je efektívny spôsob komunikácie s divákmi?

Rozhodli sme sa testovať záujem našich fanúšikov na Facebooku o túto formu proma. Keďže kampaň má 3. fázy, ktoré budeme postupne odhaľovať v pravidelných intervaloch, sme presvedčení, že vzbudíme dostatočný záujem

Kampaň vznikla v réžii RTVS, alebo reklamnej agentúry? (ktorej?)

Celá kampaň je plne v internej réžii PR oddelenia RTVS – koncept, kreatívne riešenie, vizuály a samotné posty som pripravil ja spoločne s kolegom Andrejom Knapom

Kedy príde k odhaleniu komunikátu? (Termín vyvrcholenia kampane?)

V piatok 27. 9.

Ďakujem za rozhovor.

Diváci sa teda majú v každom prípade na čo tešiť.

Viac informácií Vám prinesieme už budúci týždeň, po „rozuzlení“ teasing kampane.

Marián LUHA,
masmediálne.info

 

Aktualizované 21.9.2013:

Presne o 20-tej hodine sa včera (20.9.) na facebook stránke fanúšikov RTVS objavil ďalší (2.) vizuál teasing kampane. Jedná sa o dokument Šmejdi? Uvidíme. Nechajme sa prekvapiť.
Teasing-RTVS-Nesadnite im na lep_banner_k_clanku_na_titulku

 

Aktualizované 22.9.2013:

O zhruba 20-tej hodine sa včera (21.9.) na facebook stránke fanúšikov RTVS objavil ďalší (3.) vizuál teasing kampane.

Teasing-RTVS-Mozu oklamat kazdeho_banner_k_clanku_na_titulku

 

Aktualizované 23.9.2013:

O zhruba 20-tej hodine sa včera (22.9.) na facebook stránke fanúšikov RTVS objavil ďalší (4.) vizuál teasing kampane.
Teasing-RTVS-Ne-dokonaly manipulatori-banner_k_clanku_na_titulku

+ nasledujúce dni boli postupne publikované tieto grafiky:

Rozuzlenie:

RTVS odvysiela dokument Šmejdi 1.októbra 20.20hod:
RTVS SMejdi 2

Verejnoprávna Jednotka si tak 1. októbra pripomenie Medzinárodný deň starších ľudí odvysielaním prelomového dokumentu českej režisérky Silvie Dymákovej Šmejdi.

Manipulácia, nátlak , ponižovanie, agresivita – všetko snímané skrytou kamerou režisérky Silvie Dymákovej, ktorá sa prestrojila za príbuznú jednej z dôchodkýň a stala sa priamou účastníčkou praktík, z ktorých mrazí. Cieľom psychického nátlaku zo strany predajcov na predvádzacích akciách je v drvivej väčšine najzraniteľnejšia časť našej spoločnosti – osamelí  seniori, ktorí sa nekalým a podvodným praktikám nedokážu brániť.

Čo sa v skutočnosti deje na neslávnych predvádzacích akciách? Predajcovia klamú, podvádzajú, vyhrážajú sa exekúciami a nechávajú seniorov podpisovať zmluvy, ktoré ich neskôr stoja tisíce eur. Ich jediným cieľom je donútiť bezbranných
dôchodcov, aby nakúpili predražený tovar, ktorý možno nikdy nepoužijú. Seniori potom zo svojich nízkych dôchodkov tovar splácajú, v mnohých prípadoch im dokonca na základe podpísaných zmlúv hrozí exekúcia majetku.

Čo ženie starších ľudí na návštevy predvádzacích akcií? Samota? Závislosť? Zvedavosť? Prečo predajcovia odmietajú púšťať na „predvádzačky“ mladých?  Ako sa tieto akcie organizujú a ako sa o nich dôchodcovia dozvedajú?  Aj na tieto otázky vám odpovie dokumentárny film, ktorý okrem autentických záberov z predvádzacích akcií či výpovedí poškodených seniorov prinesie tiež pohľady psychologičky, právnika a ďalších odborníkov.

Dokument, ktorý v našich končinách spôsobil zemetrasenie a prinútil politikov, aby začali meniť zákony. Šmejdov odvysiela Jednotka symbolicky na Medzinárodný deň starších ľudí v utorok 1. októbra o 20:20.

 

Viac informácií o režisérke dokumentu Silvii Dymákovej
http://www.csfd.cz/tvurce/87537-silvie-dymakova/

Viac o dokumente Šmejdi
http://www.csfd.cz/film/322198-smejdi/

 

Zdroj: RTVS
Zdroj: Čsfd.cz

Zdroj grafiky: facebook stránka RTVS

MediaHub.sk
MediaHub.sk
Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou do roku 2023 bol portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Mediahub.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

Aktuálne