22.4 C
Bratislava
utorok, 8. októbra 2024

RTVS: počas nedele s rekordnou sledovanosťou

Najčítanejšie

RTVS v nedeľu 29. septembra sumárne dosiahla celodenný podiel na televíznom trhu 17,9%. Ide o jeden z  najvyšších podielov Jednotky a Dvojky v roku 2013. Vyššie kumulatívne hodnoty oba kanály dosiahli len počas prenosov Majstrovstiev sveta v hokeji či Tour de France. 

Jednotka bola jednotkou na trhu v čase vysielania relácií Svet v obrazoch, politickej diskusnej relácie O 5 minút 12, ako aj počas publicistickej relácie Občan za dverami, ktorá dosiahla svoj druhý najvyšší podiel na trhu v hodnote 19,7% a pozrelo si ju takmer 200 000 divákov.

Jednotke sa darilo zaujať divákov aj v podvečernom slote. Svoje nadpriemerné výkony sledovanosti dosiahli relácie Hurá do záhrady  Tajomstvo mojej kuchyne  s druhým najvyšším podielom na trhu v roku 2013 v hodnote 16,0%.

Nadpriemernými výkonmi sledovanosti pokračovala Jednotka aj počas večerného spravodajstva. Správy RTVS dosiahli jednu z najvyšších hodnôt v roku 2013, pozrelo si ich 218 000 divákov a športové spravodajstvo Góly  body sekundy so sledovanosťou 317 000 divákov dosiahlo svoju najvyššiu hodnotu v roku 2013.

Dokument Dve tváre Osvienčimu na Dvojke upútal pozornosť divákov aj v nedeľnej poludňajšej repríze, kedy pozrelo si ho 56 000 divákov. V sobotňajšej premiére dosiahol sledovanosť  69 000 divákov. Dvojka si divákov udržala aj v nedeľu popoludní počas priameho prenosu z MS v cyklistike vo Florencii, ktorý sledovalo 180 000 divákov. Dvojka bola počas väčšiny vysielania prenosu jednotkou na trhu.

Večer Dvojka odvysielala prvýkrát v rámci nového cyklu Divadlo nás baví  záznam z predstavenia Tančiareň s viacerými slovenskými divadelnými osobnosťami, predstavenie si na Dvojke pozrel nadpriemerný počet divákov.

Juraj Kadáš

Na fotografii hore – záber z relácie Tajomstvo mojej kuchyne

Zdroj: RTVS

MediaHub.sk
MediaHub.sk
Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou do roku 2023 bol portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Mediahub.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

Aktuálne