2.8 C
Bratislava
piatok, 26. apríla 2024

Búrlivé víno na Markíze si v pondelok vychutnalo 830-tisíc divákov

Najčítanejšie

Išlo o štvrtú najvyššiu sledovanosť (12+) od januárového štartu seriálu. Konkurencii nedali šancu ani večerné spravodajské relácie TV Markíza, reality šou Farma či seriál Chlapi neplačú.

Búrlivé víno má za sebou ďalší mimoriadne úspešný deň. Pôvodný rodinný seriál televízie Markíza sa v pondelok 30. septembra 2013 stal najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách.

V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahla vinárska sága rating 13,1 % a trhový podiel 34,2 %. K obrazovkám pritiahla 830-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je štvrtý najvyšší počet od štartu seriálu 1. januára 2013.

Ďalšie priečky v rebríčku najsledovanejších programov dňa obsadili spravodajské relácie Televízne noviny (rating 12,3 % / share 41,0 % v 12-54), Športové noviny (rating 11,5 % / share 33,6 % v 12-54) a Počasie (rating 9,9 % / share 27,7 % v 12-54). Hlavnú spravodajskú reláciu TV Markíza si nenechalo ujsť 802-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Výraznou jednotkou na trhu bola v čase vysielania aj večerná reality šou Farma (rating 8,1 % / share 28,1 % v 12-54). Podvečernému vysielaniu dominoval pôvodný rodinný seriál Chlapi neplačú (rating 7,1 % / share 32,4 % v 12-54).

Z ponuky menších staníc sa v pondelok najlepšie darilo romantickému seriálu Sila (rating 3,2 % / share 10,6 % v 12-54) televízie Doma. V jej popoludňajšom vysielaní s výrazným úspechom vyvrcholila telenovela Teresa (rating 1,6 % / share 11,9 % v 12-54), na ktorú nadviazala úplná novinka Vojna Monteovcov (rating 1,2 % / share 7,7 % v 12-54).

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, FOOOR) bola v pondelok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 41,2 %) aj v prime-time (share 41,7 %).

Na fotografii hore:  zo seriálu Búrlivé víno – Ivana Kubáčková a Braňo Deák

Zdroj: skupina Markíza

MediaHub.sk
MediaHub.sk
Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou do roku 2023 bol portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Mediahub.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

Aktuálne