11.3 C
Bratislava
piatok, 19. apríla 2024

Zažite s FUN rádiom zimnú olympiádu SOČI-VOČI

Najčítanejšie

Junior a Marcel v novej Rannej šou hľadajú reportéra na zimné olympijské hry 2014 v Soči

Fun rádio ako hrdý partner Slovenského olympijského tímu prináša pre svojich poslucháčov veľkú olympijskú súťaž. Hlavnou cenou je pozícia reportéra Fun rádia na zimnej olympiáde v Soči 2014. Výherca si môže so sebou vziať asistenta, ktorého si sám určí. Obaja získajú letenky, ubytovanie ako aj vstupy na vybrané olympijské športoviská.

Poslucháčom, ktorí sa chcú stať súčasťou Slovenského olympijského tímu a zároveň reportérom Fun rádia, stačí počúvať novú Rannú šou s Juniorom a Marcelom. Od 30. 9. – 24. 10. 2013 je potrebné sa do súťaže zaregistrovať na webe Fun rádia respektíve na www.funradio.sk/socivoci

Každý pracovný deň od 7. do 25. októbra zavolajú Junior s Marcelom dvom zaregistrovaným, s ktorými si priamo v éteri Fun rádia počas Rannej šou zahrajú „Bíp – Búp Slalom“. Súťažiacim sa budú púšťať zvuky Bíp a Búp, pričom pri zvuku Bíp musí súťažiaci zahlásiť doľava a pri Búp doprava. Šesť súťažiacich s najdlhším Slalomom postupuje do finále v Rannej šou 29.10.2013.

Novú kampaň Fun rádia podporujú vo vysielaní aj nové emotívne olympijské spoty, ktorých ukážky nájdete v spodnej časti správy. Kampaň sa objaví v printe, na externých weboch, na billboardoch a v kinách. „Cieľom kampane je podporiť počúvanosť novej Rannej šou Fun rádia a motivovať poslucháčov atraktívnou výhrou v súťaži ako aj budovať povedomie o novej moderátorskej dvojici,“ hovorí marketingová riaditeľka Fun rádia Zuzana Gašparovičová.

Fun rádio si dlhodobo udržiava pozíciu silnej komerčnej dvojky s 15%-ným podielom na trhu. Má 581 tisíc denných a 1.136.000 týždenných poslucháčov. Takmer 70 % poslucháčov Fun rádia je vo veku do 40 rokov. /Zdroj: MML-TGI SR  1. + 2. kvartál (7.1.2013 – 23.6. 2013)/

Tu si môžete vypočuť dva spoty kampane:
soci-voci_teaser-01
soci-voci_teaser-02

Petra Lehká

 

Zdroj: FUN Rádio

MediaHub.sk
MediaHub.sk
Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou do roku 2023 bol portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Mediahub.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

Aktuálne