Aktuálne odštartovala nová reklamná outdoorová kampaň čisto rockového rádia Rocková republika, ktoré mimochodom sídli príznačne priamo v bratislavskom Rockovom pivovare na Zámockej ulici…
[soundcloud url=“http://api.soundcloud.com/tracks/89021236″ params=““ width=“ 100%“ height=“166″ iframe=“true“ /]
O rádiu ústami tvorcov rádia:
„Veľa rocku a nula popu. Ak pop, tak iba Iggy Pop. O hudbe nebudeme písať, ale vypočujte si naše vysielanie a pochopíte ako hráme. Ak Vám chýba nejaká dobrá vec v rádiu, napíšte nám. Budeme pravidelne robiť hudobné testy v Zámockom pivovare, budeme Vám púšťať veľa ukážok a vy nám poviete, či je to počúvateľné alebo nie.“
„Chytať rockerov je možné na frekvenciách 92.6 MHz a 106.1MHz, ktoré pokrývajú celé územie Bratislavy. Vysielame zo štúdia v našom partnerskom Zámockom pivovare, kde varíme okrem iného aj domáce pivo, teda ideálne miesto pre rockerov. Určite si príďte vyskúšať kombináciu rocku a domáceho piva.“
„Keď vám nejaká skladba vadí vo vysielaní tak nám napíšte na radio@rockovarepublika.sk.“
Pre portál masmediálne.info sa ku aktuálnej kampani rádia krátko vyjadril priamo mediálny guru – riaditeľ rádia Rocková republika – pán Martin Lengyel.
Kto je Martin Lengyel?
Martin Lengyel nie je neznámy pre ľudí, ktorí sledujú dianie v mediálnej brandži. Pôsobil najprv v Slovenskom rozhlase a v Rádiu TWIST, neskôr bol zakladateľom a riaditeľom dodnes jedinej slovenskej spravodajskej televízie – TA3 a jeho doteraz zatiaľ poslednými projektmi boli – rádio Jemné melódie a časopis .týždeň, ktoré zakladal.
A bol dokonca aktívny aj ako marketér a tvorca ideí kampaní politickej komunikácie nielen na Slovensku, ale i na Ukrajine pre Viktora Juščenka, ktorému pomáhal v prezidentských voľbách.
A teraz poďme rýchlo už na spomínaný rozhovor o aktuálnej kampani Rockovej republiky:
Rádio Rocková republika má novú reklamnú kampaň pán Lengyel?
Zmyslom kampane je komunikovať značku rádia, pretože sme nové rádio, ktoré sa musí najprv predstaviť poslucháčom.
Kto je autorom kampane?
Billbord je z dielne MUW Saatchi & Saatchi.
Aký je leit motív kampane?
Claim rádia je hráme najväčšie rockové hity.
Vizuál gitarovo žraločej plutvy s nápisom Rock attack má vzbudiť záujem o bilbord.
Aké médiá budete v kampani využívať?
Ten druhý vizuál je držiak v MHD. Je to pre nás cenovo efektívny nosič na zviditeľnenie sa v Bratislave.
Čo očakávate od kampane? Aké bude mať načasovanie?
Efektivitu kampane budeme vyhodnocovať.
Komunikovať budeme pravidelne dva krát do rocka. Keďže sme jediné naformátované rockové rádio je pre nás komunikácia s našou cieľovou skupinou nevyhnutná.
A aké sú plány Vášho rádia pre budúcnosť?
Náš strategický plán je rozširovanie sa na celé územie Slovenska.
Ďakujem za rozhovor a veľa úspechov prajem!
A ja už viem aké rádio si naladím v aute… 🙂
Marián Luha