1.8 C
Bratislava
piatok, 19. apríla 2024

Chlapi neplačú na Markíze ovládli včerajší podvečer s druhou najvyššou sledovanosťou

Najčítanejšie

Najsledovanejšími programami dňa boli v utorok Televízne noviny a Búrlivé víno. V televízii Dajto zabodoval futbalový zápas Lotyšsko – Slovensko a na Doma romantický seriál Sila. 

Televízii Markíza patrilo v utorok 15. októbra 2013 päť najvyšších priečok v rebríčku najsledovanejších programov dňa.

Celkovo najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách sa stali Televízne noviny s ratingom 12,8 % a trhovým podielom 43,3 % v strategickej cieľovej skupine 12-54. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si nenechalo ujsť 836-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Divácky najúspešnejším nespravodajským programom bol v utorok rodinný seriál Búrlivé víno (rating 10,6 % / share 29,5 % v 12-54). Vinárska sága pritiahla k obrazovkám 724-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Vynikajúco sa darilo aj podvečernému rodinnému seriálu Chlapi neplačú, ktorý v cieľovej skupine 12-54 zaznamenal druhý najvyšší rating 8,5 % a štvrtý najlepší trhový podiel 38,0 %. Pozrelo si ho 534-tisíc divákov (12+), čo je druhý najvyšší počet od štartu seriálu 26. augusta 2013.

Výraznou jednotkou na trhu bola v čase vysielania aj večerná reality šou Farma, ktorá si podmanila najmä mladé ženy 12-24 s trhovým podielom 45,6 %.

Vo vysielaní televízie Dajto zabodoval posledný kvalifikačný zápas slovenskej futbalovej reprezentácie s tímom Lotyšska. V cieľovej skupine 12-54 dosiahol priemerný rating 3,5 % a trhový podiel 10,3 %. Pozrelo si ho takmer 200-tisíc športových fanúšikov. Najväčší záujem vyvolal v cieľovej skupine mladých mužov 15-24 s priemerným podielom 19,2 %.

Najúspešnejším programom televízie Doma je naďalej turecký romantický seriál Sila (rating 2,7 % / share 9,6 % v 12-54). Utorkový diel pritiahol k obrazovkám 264-tisíc divákov z univerzálnej cieľovej skupiny 12+, v rámci ktorej zaznamenal trhový podiel 15,8 %.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, FOOOR) bola v utorok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 40,6 %) aj v prime-time (share 44,1 %).

Zdroj: skupina Markíza

MediaHub.sk
MediaHub.sk
Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou do roku 2023 bol portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Mediahub.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

Aktuálne