13.9 C
Bratislava
štvrtok, 3. októbra 2024

Seriály Búrlivé víno a Chlapi neplačú TV Markíza prekonali historické rekordy

Najčítanejšie

Najviac divákov si v pondelok pozrelo Televízne noviny, reality šou Farma dosiahla viac než dvojnásobnú sledovanosť v porovnaní s konkurenčným pôvodným seriálom.

Televízia Markíza má za sebou mimoriadne úspešný vstup do nového týždňa. V pondelok 21. októbra 2013 obsadila šesť najvyšších priečok v rebríčku najsledovanejších programov dňa.

Najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách boli Televízne noviny. V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahli štvrtý najvyšší rating 13,1 % od začiatku mája a trhový podiel 40,7 %. Pozrelo si ich 865-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je druhý najvyšší počet od začiatku mája.

TV Markíza - Búrlivé víno - foto

Medzi nespravodajskými programami kraľoval rodinný seriál Búrlivé víno (na foto) (rating 12,8 % / share 34,0 % v 12-54). Nenechalo si ho ujsť 859-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je v prípade častí vysielaných o 20:30 absolútne rekordný počet.

Výraznou jednotkou na trhu bola v čase vysielania aj nasledujúca reality šou Farma s ratingom 9,0 %druhým najvyšším trhovým podielom 32,4 % v cieľovej skupine 12-54. V porovnaní s konkurenčným pôvodným seriálom zaznamenala viac než dvojnásobnú sledovanosť.

TV Markiza-Chlapi neplačú - foto

Rekordný deň má za sebou aj podvečerný rodinný seriál Chlapi neplačú (na foto). V cieľovej skupine 12-54 dosiahol vôbec najvyšší rating 9,1 % a štvrtý najlepší trhový podiel 38,1 %. K obrazovkám pritiahol až 567-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je najvyšší počet od štartu seriálu 26. augusta 2013. V univerzálnej cieľovej skupine 12+ zaznamenal tiež rekordný trhový podiel 38,2 %.

Ponuke menších staníc v pondelok dominoval turecký romantický seriál Sila (rating 2,7 % / share 9,0 % v 12-54) televízie Doma.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, FOOOR) bola v pondelok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 39,8 %) aj v prime-time (share 41,5 %).

Zdroj: skupina Markíza

MediaHub.sk
MediaHub.sk
Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou do roku 2023 bol portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Mediahub.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

Aktuálne