Najviac divákov si v pondelok pozrelo Televízne noviny, reality šou Farma dosiahla viac než dvojnásobnú sledovanosť v porovnaní s konkurenčným pôvodným seriálom.
Televízia Markíza má za sebou mimoriadne úspešný vstup do nového týždňa. V pondelok 21. októbra 2013 obsadila šesť najvyšších priečok v rebríčku najsledovanejších programov dňa.
Najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách boli Televízne noviny. V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahli štvrtý najvyšší rating 13,1 % od začiatku mája a trhový podiel 40,7 %. Pozrelo si ich 865-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je druhý najvyšší počet od začiatku mája.
Medzi nespravodajskými programami kraľoval rodinný seriál Búrlivé víno (na foto) (rating 12,8 % / share 34,0 % v 12-54). Nenechalo si ho ujsť 859-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je v prípade častí vysielaných o 20:30 absolútne rekordný počet.
Výraznou jednotkou na trhu bola v čase vysielania aj nasledujúca reality šou Farma s ratingom 9,0 % a druhým najvyšším trhovým podielom 32,4 % v cieľovej skupine 12-54. V porovnaní s konkurenčným pôvodným seriálom zaznamenala viac než dvojnásobnú sledovanosť.
Rekordný deň má za sebou aj podvečerný rodinný seriál Chlapi neplačú (na foto). V cieľovej skupine 12-54 dosiahol vôbec najvyšší rating 9,1 % a štvrtý najlepší trhový podiel 38,1 %. K obrazovkám pritiahol až 567-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je najvyšší počet od štartu seriálu 26. augusta 2013. V univerzálnej cieľovej skupine 12+ zaznamenal tiež rekordný trhový podiel 38,2 %.
Ponuke menších staníc v pondelok dominoval turecký romantický seriál Sila (rating 2,7 % / share 9,0 % v 12-54) televízie Doma.
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, FOOOR) bola v pondelok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 39,8 %) aj v prime-time (share 41,5 %).
Zdroj: skupina Markíza