„Pravá brada – pravé Vianoce“, to je výrok známy z aktuálneho vianočného spotu Telekomu. Každý, kto je ochotný na chvíľu zabudnúť na žiletky, sa teraz môže zapojiť do súťaže operátora a vyhrať zaujímavé ceny. Taký je hlavný motív aktuálnej reklamnej kampane pre Telekom z dielne MUW Saatchi & Saatchi.
[youtube]http://youtu.be/hvBRpV-3LXk[/youtube]
Pravidlá súťaže sú veľmi jednoduché. Prostredníctvom fotografií budú súťažiaci monitorovať rast svojej brady. Do súťaže musia poslať minimálne jednu fotografiu. V rámci aplikácie môžu zároveň vyzvať svojho priateľa na „bradorastovú“ súťaž, prípade urobiť radosť blízkemu so špeciálnym venovaním. Čím viac fotografií súťažiaci pošle, prípadne čím viac priateľov vyzve na zapojenie sa do súťaže či stávky, tým je jeho šanca na výhru väčšia.
Do súťaže sa môžu zapojiť aj dámy – tie môžu vyzvať svojho „Santu“ vtipným vianočným odkazom, aby si nechal narásť bradu. Viac informácií komunikuje Telekom aj prostredníctvom novej micro fcb stránky www.pravevianoce.sk.
VIZITKA KAMPANE:
Klient: Slovak Telekom
Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Kreatívny riaditeľ: Rasťo Michalík, Peter Rajčák
Copywriter: Rasťo Michalík, Peter Rajčák, Milan Bielik
Art Director: Ivo Zemanovič, Soňa Jurikovičová, Jord Nikov
Produkcia: Hitchhiker Films
Režisér: Sándor Bisztray
Fotograf: Jakub Klimo
Vizuál kampane:
Zdroj: Slovak Telekom