13.9 C
Bratislava
štvrtok, 3. októbra 2024

kampaň: Poznáš ma z telky, čítaj môj časopis .týždeň (aktualizované)

Najčítanejšie

Časopis .týždeň má aktuálne novú reklamnú imidžovú kampaň. Odštartovala 4.11. a vytvorilo ju kreatívne duo Csere&Erdélyi, ktoré tvoria Róbert Csere a Eman Erdélyi, sú kreatívnymi tvorcami na voľnej nohe.

.týždeň stavil vo svojej kampani na známu tvár Štefana Hríba. Televízny moderátor vyzýva divákov svojej televíznej relácie, aby čítali jeho časopis.  „Klikaj, pozeraj a čítaj .týždeň.sk„.

Video kampane si môžete pozrieť TU

tyzden-Stefan Hrib-Nova kampan

Na komunikovanie vizuálu kampane budú použité tieto médiá:

PRINTY:  SME, Hospodárske noviny, Trend, Stratégie, NOTA BENE.

ONLINE MÉDIÁ: zoznam.sk, azet.sk, aktuality.sk,  etrend.sk, medialne.sk

Video vzniklo interne – kampaň tak reálne vznikala „in house“, keďže Róbert Csere je zároveň aj kreatívnym riaditeľom časopisu .týždeň a je s ním úzko spojený. Vyspovedali sme  krátko .týždeň  k tejto téme:

Čo je hlavným motívom kampane a čo jej cieľom? Ako Vám napadlo použiť túto myšlienku?

Z prieskumu vyšlo, že veľa divákov televíznej relácie šéfredaktora časopisu Štefana Hríba nepozná .týždeň. Čiže zadanie bolo jasné, otázne zostalo, ako zobraziť, že v kampani má zastupovať časopis a oslovovať potencionálnych čitateľov. Preto autori kampane vytvorili alegorickú uniformu vo farbách a s identickými prvkami týždenníka. Pointing má zas priamo vizuálne osloviť ľudí a podporiť výzvu z headline-u Poznáš ma z telky, čítaj môj časopis. Cieľ kampane je prozaický. Zvýšiť predaj a znalosť značky.

Kto sa chopil kamery a kto sadol za Mac a vytvoril vizuál printu?

Autormi a kreatívnymi riaditeľmi kampane, a aj režisérmi spotu sú Eman Erdélyi a Róbert Csere. Ilustráciu Strýčka Štefana vytvorila Natália Ložeková. Za kamerou stál Mário Homolka, strihal Peter Kotrha, fotil Boris Németh. Grafický dizajn vytvoril Róbert Csere.

Dlho ste museli prehovárať šéfredaktora Štefana Hríba, aby sa na to dal?

Nemuseli sme, odovzdal sa autorom kampane do rúk.

Očakávate, že takáto komunikácia zaberie a kampaň bude efektívna?

Inak by sme ju nerobili.

Držím palce a ďakujem za rozhovor.

Zhováral sa

Marián LUHA

 

DISKUSIA: Èo pretrvalo z augusta'68KTO JE Štefan Hríb
pracoval od roku 1991 ako komentátor Lidových Novín.
V roku 1992 začal v Rádiu Slobodná Európa ako dopisovateľ,
neskôr moderátor. Od roku 1997 pracoval v týždenníku Domino Fórum
ako redaktor, neskôr šéfredaktor.

V roku 2004 založil časopis .týždeň.
Moderuje televíznu reláciu Lampa.

 

Zdroj: Jana Melicherčíková, .týždeň, vydavateľstvo W PRESS, a.s
Autorom  fotografie pri vizitke Štefana Hríba je Tomáš Benedikovič, SITA od W PRESS, a.s.

MediaHub.sk
MediaHub.sk
Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou do roku 2023 bol portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Mediahub.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

Aktuálne