Podvečerný rodinný seriál TV Markíza – Chlapi neplačú bol úspešnejší, než akýkoľvek prime-time program konkurencie. V rebríčku najsledovanejších programov dňa obsadil štvrté miesto.
Pôvodné rodinné seriály televízie Markíza majú za sebou deň plný rekordov. Búrlivé víno aj Chlapi neplačú prilákali v utorok 12. novembra 2013 k obrazovkám vôbec najvyššie počty divákov.
Najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách sa stal rodinný seriál Búrlivé víno (rating 13,1 % / share 33,9 % v 12-54). V univerzálnej cieľovej skupine 12+ dosiahol rekordný rating 18,5 %, pozrelo si ho 867-tisíc divákov, čo je historicky najvyšší počet v rámci častí vysielaných o 20:30.
Jeden rekord za druhým prekonáva aj podvečerný rodinný seriál Chlapi neplačú (na fotografii). V cieľovej skupine 12+ si ho nenechalo ujsť až 617-tisíc divákov, ide o najvyšší počet od jeho štartu 26. augusta 2013.
V strategickej cieľovej skupine 12-54 zaznamenal seriál Chlapi neplačú tretí najvyšší rating 9,6 % a nadpriemerný trhový podiel 35,7 %. Napriek podvečernému vysielaciemu času dosiahol vyššiu sledovanosť než akýkoľvek prime-time program konkurencie.
Medzi spravodajskými programami v utorok tradične dominovali Televízne noviny (rating 11,9 % / share 38,0 % v 12-54). Súhrn najdôležitejších udalostí dňa sledovalo 836-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Zabodovali aj nasledujúce Športové noviny (rating 11,2 % / share 32,4 % v 12-54).
Výraznou jednotkou na trhu v čase vysielania bola aj večerná reality šou Farma s ratingom 8,6 % a trhovým podielom 30,8 % v cieľovej skupine 12-54.
Najúspešnejším programom televízie Doma bol aj v utorok romantický seriál Sila (rating 2,6 % / share 8,8 % v 12-54), na stanici Dajto uspel akčný thriller Zóna úniku (rating 1,8 % / share 5,0 % v 12-54).
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, FOOOR) bola v utorok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 37,9 %) aj v prime-time (share 41,0 %).
Zdroj: PR oddelenie skupiny Markíza