2.8 C
Bratislava
piatok, 26. apríla 2024

Nový týždenník: Noviny do pohody

Najčítanejšie

Vo vydavateľstve BAUER MEDIA sme sa dozvedeli o novom týždenníku, ktorý prinášajú na trh. Už od štvrtka 14.11. tak budú vychádzať Noviny do pohody.

„Je to testovací projekt, ktorý reaguje na realizované prieskumy trhu týkajúce sa postoja ľudí k spoločenským témam, povedala pre portál masmediálne.info pani Katarína Banyaiová z BAUER MEDIA.

Koncept titulu, ktorý je ojedinelý na trhu, vychádza z toho, že ponúkne čitateľkám a čitateľom predovšetkým pozitívne informácie, doplnené o užitočné rady a témy, ktoré sú relevantné pre cieľovú skupinu primárne žien vo veku 35+.

Týždenník v rozsahu 32 novinových strán bude uvedený za cenu 0,50 € dňa 14.11.2013.“, dodala na záver pani Katarína Banyaiová z vydavateľstva BAUER MEDIA.

Vydavateľstvo BAUER MEDIA SK v.o.s.  vzniklo v roku 2007 ako dcérska spoločnosť svetovej skupiny BAUER MEDIA GROUP s viac ako 135 rokov trvajúcou tradíciou, ktorá zaujíma popredné miesto na trhu s komerčnými tlačovými titulmi v Nemecku, Veľkej Británii, Poľsku, Maďarsku, Rumunsku, USA a Číne.

Mediálna skupina BAUER MEDIA GROUP sa okrem vydávania časopisov a publikácií orientuje aj na digitálne médiá a prevádzku TV a rádiových staníc. Na Slovensku do mediálnej skupiny patrí okrem vydavateľstva aj nezávisle fungujúce populárne Rádio Expres. 

Z printov, ktoré táto mediálna skupina vydáva na Slovensku spomenieme úspešnú Eurotelevíziu, TELE plus, Čas na lásku, Detská kuchárka, Naša Záhrada, Rytmus života, Chvíľka pre Teba a mnoho ďalších titulov.

Vydavateľstvo BAUER MEDIA tak prinieslo aj na slovenský trh už množstvo úspešných médií. Môj názor však je, že tentoraz sa im nepodarí upútať pozornosť čitateľa a ani získať zadávateľov reklamy, vzhľadom k ekonomickej situácii – hospodárskej kríze a množstvu podobných titulov na trhu. Titul určený ženám vo vekovej kategórii +35 rokov, totiž nie je ničím špecifický a výnimočný – funguje ich aj na Slovenskom trhu hneď niekoľko, paradoxne aj v tomto vydavateľstve.

Nový týždenník sa  tak, podľa môjho názoru po niekoľkých mesiacoch vytratí z trhu a upadne do zabudnutia. Nechajme sa však prekvapiť.

Marián Luha

 

 

Zdroj: BAUER MEDIA SK
Autor ilustračnej titulkovej foto-koláže: Marián LUHA, masmediálne.info

MediaHub.sk
MediaHub.sk
Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou do roku 2023 bol portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Mediahub.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

Aktuálne