ETARGET spúšťa novú službu PR-News.sk, prostredníctvom ktorej môžu marketingoví a PR špecialisti zverejniť svoje tlačové správy v TOP on-line médiách na Slovensku. Po registrácii má tak zadávateľ možnosť uverejniť svoju správu na stránkach, ktoré navštevujú stovky tisíc čitateľov.
„Stačí napísať“. Tak znie headline novej služby PR-News.sk, určenej nielen PR a marketingovým profesionálom ale prakticky všetkým, ktorí chcú a potrebujú informovať širokú verejnosť.
„Vyšli sme v ústrety potrebám komunikačného sektora a v spolupráci s našimi partnermi z hlavných slovenských médií sme dnes spustili unikátnu službu, ktorá umožní jednoduché publikovanie PR správ v hlavných slovenských médiách“, hovorí Marcel Vašš, riaditeľ spoločnosti Etarget.
Ako PR-News.sk funguje?
Po jednoduchom zaregistrovaní a akceptovaní podmienok používania služby môže zadávateľ pridať tlačovú správu doplnenú fotografiami, videom či grafom. Následne si klient zvolí médiá v ktorých si praje PR správu publikovať. Cena za zverejnenie správy v jednom médiu sa začína na sume 80 Eur. Po pridaní správy, výbere médií a realizovaní on-line platby, bude tlačová správa zverejnená v priemere do 15 minút.
„Konkurenčné prostredie si vyžaduje rýchlosť a flexibilitu aj v komunikácií. Možnosť priniesť tlačovú správu čitateľom mienkotvorných médií do niekoľkých minút bolo ešte prednedávnom len zbožným prianím komunikačných profesionálov. Dnešným spustením služby PR-News.sk sa to stáva realitou“, dodáva Marcel Vašš.
Súčasťou služby PR-News.sk je aj reporting publikovania zadaných správ v médiách a podpora cez Facebook a Twitter. Klienti majú tiež možnosť pridať kompletný PRESS KIT, ktorý bude doručený novinárom zaujímajúcich o tému publikovanej tlačovej správy.
Zostáva otázkou, koľko čitateľov si takto publikované tlačové správy reálne všimne – aké miesto pre ich zobrazovanie im teda zvolia zapojené médiá – prevádzkovatelia v rámci layout dizajnu svojich web stránok. V kažom prípade je však zjednodušenie a transparentné cenové zvýhodnenie – benefitom tejto služby. Nechajme sa teda prekvapiť koľko klientov ju začne aj reálne využívať. Zoznam zapojených médií a ich konkrétne ceny za zverejnenie tlačových správ si môžete prečítať > TU
Zdroj: ETARGET