BMW Group Slovakia zorganizovala pri príležitosti blížiacej sa registrácie 100 000 fanúšika na facebookovej stránke BMW Slovensko oslavu vo forme projektu s názvom „Oslávme to spoločne.“
Hlavným nositeľom posolstva projektu sa stalo vozidlo BMW radu 1, ktoré bolo v poslednej fáze pokryté nálepkami s facebookovskými profilovými fotkami fanúšikov zapojených do projektu.
Štartovacím bodom projektu sa stal 28.august 2013, kedy bola na facebookovskej stránke BMW Slovensko zverejnená výzva pre fanúšikom zapojiť sa do blížiacej sa oslavy pri príležitosti prekročenia 100 000-cej facebookovej registrácie. Odpoveďou bolo postovanie fanúšikov so slovami “Tvorím BMW”, čím potvrdili svoj vstup do projektu. V konečnej fáze sa po splnení všetkých kritérií projektu objavilo takmer 800 individuálnych profilových fotografií na polepe BMW radu 1.
Michael Kordys, generálny manager spoločnosti BMW Group Slovakia uviedol: „Každý z týchto 100 000 fanúšikov je súčasťou veľkej rodiny BMW-pozitívnych. Každý z fanúšikov tvorí BMW. Byť súčasťou BMW rodiny znamená viac ako iba profil na Facebooku. BMW chce byť v tejto oblasti osobnejšie. Navyše prostredníctvom automobilu BMW radu 1 s fotografiami sme zrealizovali pretransformovanie sa z virtuálneho sveta Facebooku do hmotného – reálneho sveta.“
Technické dáta polepu vozidla
Na nálepku sa použila fólia 3M s celkovou plochou 22 m2. Po finálnom nalepení, ktoré trvalo dva dni, sa na vozidlo dostalo celkovo 6 500 profilových fotografií s rozmerom 5×5 cm, ktorých základ tvorila obmena fotografii zúčastnených takmer 800 fanúšikov. Olep vozidla sa realizoval v spoločnosti Bittner.
Facebookovská stránka BMW Slovensko
Facebooková stránka BMW Slovensko je najúspešnejšou stránkou automobilovej značky na Slovensku s počtom fanúšikov 101 196 (stav k 24.12. 2013). Komunikácia značky BMW Slovensko na Facebooku začala koncom roku 2009. V prvom rade bol tento mediálny kanál využitý na virálnu podporu pre v tom čase prebiehajúci celoeurópsky projekt BMW zameraný na zimné športy v spojení s pohonom všetkých kolies xDrive. Cez tento kanál značka BMW pozývala hostí, aby sa zúčastnili na tomto podujatí v Nízkych Tatrách. Facebookovská stránka www.facebook.com/BMW.Slovensko je prístupná bez obmedzení všetkým používateľom internetu, resp. sociálnych sietí.
BMW Group
BMW Group je vďaka svojim značkám BMW, MINI a Rolls-Royce vedúcim prémiovým výrobcom automobilov a motocyklov na svete. BMW Group má ako globálna spoločnosť 28 výrobných a kompletizačných závodov v 13 krajinách, spolu s globálnou predajnou sieťou vo viac ako 140 krajinách.
V roku 2012 BMW Group predala približne 1,85 milióna vozidiel a viac ako 117 tisíc motocyklov po celom svete. Zisk pred zdanením predstavoval za finančný rok 2012 sumu 7,82 mld. EUR, pričom príjmy dosiahli 76,85 mld. EUR. K 31. decembru 2012 BMW Group zamestnávala 105 876 zamestnancov.
Úspech BMW Group sa vždy zakladal na myslení ďaleko dopredu a zodpovednom konaní. Spoločnosť preto zriadila ekologické programy a sociálnu udržateľnosť v rámci celého svojho hodnotového reťazca, komplexnú produktovú zodpovednosť a jednoznačný záväzok k ochrane zdrojov ako integrálnu súčasť svojej stratégie.
Zdroj: BMW Group Slovakia