2.8 C
Bratislava
piatok, 26. apríla 2024

Úspešná komunikácia BMW Slovensko na sociálnej sieti facebook

Najčítanejšie

BMW Group Slovakia zorganizovala pri príležitosti blížiacej sa  registrácie 100 000 fanúšika na facebookovej stránke BMW Slovensko oslavu vo forme projektu s názvom „Oslávme to spoločne.“

Hlavným nositeľom posolstva projektu sa stalo vozidlo BMW radu 1,  ktoré bolo v poslednej fáze pokryté nálepkami s facebookovskými  profilovými fotkami fanúšikov zapojených do projektu.

Štartovacím bodom projektu sa stal 28.august 2013, kedy  bola na  facebookovskej stránke BMW Slovensko zverejnená výzva pre fanúšikom  zapojiť sa do blížiacej sa oslavy pri príležitosti prekročenia  100 000-cej facebookovej registrácie. Odpoveďou bolo postovanie  fanúšikov so slovami  “Tvorím BMW”, čím potvrdili svoj vstup do  projektu. V konečnej fáze sa po splnení všetkých kritérií projektu  objavilo takmer 800 individuálnych profilových fotografií na polepe  BMW radu 1.

BMW_Facebook-obr.2

Michael Kordys, generálny manager spoločnosti BMW Group Slovakia  uviedol: „Každý z týchto 100 000 fanúšikov je súčasťou veľkej rodiny  BMW-pozitívnych. Každý z fanúšikov tvorí BMW. Byť súčasťou BMW rodiny  znamená viac ako iba profil na Facebooku. BMW chce byť v tejto  oblasti  osobnejšie. Navyše prostredníctvom automobilu BMW radu 1  s fotografiami sme zrealizovali pretransformovanie sa z virtuálneho  sveta Facebooku do hmotného – reálneho sveta.“

Technické dáta polepu vozidla

Na nálepku sa použila fólia 3M s celkovou plochou 22 m2. Po finálnom  nalepení, ktoré trvalo dva dni, sa na vozidlo dostalo celkovo 6 500  profilových fotografií s rozmerom 5×5 cm, ktorých základ tvorila  obmena fotografii zúčastnených takmer 800 fanúšikov. Olep vozidla sa  realizoval v spoločnosti Bittner.

Facebookovská stránka BMW Slovensko

Facebooková stránka BMW Slovensko je najúspešnejšou stránkou  automobilovej značky na Slovensku s počtom fanúšikov  101 196  (stav k 24.12. 2013).  Komunikácia značky BMW Slovensko na Facebooku  začala koncom roku 2009. V prvom rade bol tento mediálny kanál využitý  na virálnu podporu pre v tom čase prebiehajúci celoeurópsky projekt  BMW  zameraný na zimné športy v spojení s pohonom všetkých kolies  xDrive. Cez tento kanál značka BMW pozývala hostí, aby sa zúčastnili  na tomto podujatí v Nízkych Tatrách. Facebookovská stránka www.facebook.com/BMW.Slovensko  je prístupná bez obmedzení všetkým používateľom internetu, resp.  sociálnych sietí.

BMW Group

BMW Group je vďaka svojim značkám BMW, MINI a Rolls-Royce vedúcim  prémiovým výrobcom automobilov a motocyklov na svete. BMW Group má ako  globálna spoločnosť 28 výrobných a kompletizačných závodov v 13  krajinách, spolu s globálnou predajnou sieťou vo viac ako 140 krajinách.

V roku 2012 BMW Group predala približne 1,85 milióna vozidiel a viac  ako 117 tisíc motocyklov po celom svete. Zisk pred zdanením  predstavoval za finančný rok 2012 sumu 7,82 mld. EUR, pričom príjmy  dosiahli 76,85 mld. EUR. K 31. decembru 2012 BMW Group zamestnávala  105 876 zamestnancov.

Úspech BMW Group sa vždy zakladal na myslení ďaleko dopredu a  zodpovednom konaní. Spoločnosť preto zriadila ekologické programy a  sociálnu udržateľnosť v rámci celého svojho hodnotového reťazca,  komplexnú produktovú zodpovednosť a jednoznačný záväzok k ochrane  zdrojov ako integrálnu súčasť svojej stratégie.

Zdroj: BMW Group Slovakia

MediaHub.sk
MediaHub.sk
Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou do roku 2023 bol portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Mediahub.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

Aktuálne