6.2 C
Bratislava
streda, 24. apríla 2024

Zámena manželiek a Svokra na Markíze prekvapili

Najčítanejšie

Celkovo najviac divákov si v utorok pozrelo Televízne a Športové noviny, podvečer zabodoval sitcom Susedia. V prime-time sa výborne darilo aj menším staniciam Doma a Dajto.

Markíza dominovala slovenským televíznym obrazovkám aj v utorok 7. januára 2014. Výborne sa darilo spravodajským reláciám, úspešný štart majú za sebou premiérové reality šou Zámena manželiek a Svokra.

Najsledovanejším programom dňa sa stali Televízne noviny (rating 14,1 % / share 40,8 % v 12-54), ktoré si nenechalo ujsť 836-tisíc divákov starších ako 12 rokov. V rebríčku divácky najúspešnejších programov ich v utorok nasledovali Športové noviny (rating 11,8 % / share 32,3 % v 12-54).

Medzi nespravodajskými programami jednoznačne zvíťazili premiérové reality šou Zámena manželiek (rating 11,0 % / share 28,2 % v 12-54) a Svokra (rating 9,9 % / share 28,3 % v 12-54). Šarmantná Gizka Oňová v úlohe profesionálnej svokry pomáhajúcej rodinám v ťažkostiach, oslovila najmä mladých mužov 15-24, ktorý Markíze zabezpečili trhový podiel 38,7 %.

TV Markiza-Zamena manzeliek_titulkova_fotografia_k_clanku

Podvečer sa väčšina divákov zabávala v spoločnosti historicky najsledovanejšieho slovenského sitcomu Susedia. Druhý diel z pravidelnej dvojporcie dosiahol rating 8,9 % a trhový podiel 29,5 % v strategickej cieľovej skupine 12-54.

Najsledovanejším programom televízie Doma bol v utorok tradične romantický seriál Sila (rating 2,5 % / share 7,0 % v 12-54).

Na obrazovkách stanice Dajto úspešne odštartovala utorková filmová zábava vďaka výbornej kriminálnej komédii Reč peňazí (rating 2,3 % / share 6,0 % v 12-54) s Charliem Sheenom v hlavnej úlohe. Zabodoval aj Arnold Schwarzenegger v nasledujúcom akčnom filme Muž na úteku (rating 2,0 % / share 8,0 % v 12-54).

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v utorok v cieľovej skupine 12-54 výraznýmtrhovým lídrom celodenne (share 34,5 %) aj v prime-time (share 38,1 %).

Zdroj: PR oddelenie skupiny Markíza

MediaHub.sk
MediaHub.sk
Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou do roku 2023 bol portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Mediahub.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

Aktuálne