Spoločnosť OCB, vedúci výrobca cigaretových papierikov v Európe, práve spustila kampaň „Lick is the new Like“ (Lick je nové Like), ktorá je smerovaná na vzdanie sa používania prekonaného konceptu služby Facebook, tlačidla „Like“ (Páči sa mi to), a namiesto neho zavádza koncept značky OCB, ktorým je tlačidlo „Lick“ (Oliznem si to). V rámci tejto kampane je možné prevziať si tlačidlo „Lick“ na mikro-lokalite kampane „lickisthenewlike“.
Spoločnosť OCB, ktorá bola založená pred viac než storočím, je vedúcou značkou cigaretových papierikov v Európe. Teraz sa rozhodla realizovať revolúciu nudného konceptu tlačidla „Like“ a vytvorila svoju novú kampaň „Lick is the new Like“. OCB predstavuje inovatívny a zanietenejší prístup s cieľom ukázať, ako ľudia prejavujú svoju vášeň, a tým je oliznutie.
[youtube height=“HEIGHT“ width=“WIDTH“]http://www.youtube.com/watch?v=T6889vBn2uA&feature=youtu.be[/youtube]
Spoločnosť OCB smeruje svoje aktivity na prenesenie konceptu do praxe, a to novým doplnkom pre prehliadače, „Lick is the new Like“, ktorý si možno prevziať na mikro-lokalite lickisthenewlike.com. Prevzatím tohto doplnku môžu používatelia umiestniť svoj jazyk a oliznúť na Facebook-u skutočne to, čo sa im páči, namiesto používania tlačidla s palcom hore a tlačidla Páči sa mi to v príspevku alebo na stránke.
Tlačidlo „Lick“ (Oliznem si to) je revolučný spôsob, ktorým môžu ľudia hodnotiť svoje záujmy na stránkach služby Facebook a je v súlade so značkou, pretože oliznutie bolo vždy súčasťou značky OCB, keďže cigaretové papieriky je nutné pred použitím olízať. V rámci podpory konceptu je súčasťou kampane video s účasťou troch jednotlivcov, ktorí vyjadrujú svoju vášeň pre rôzne veci ich olizovaním. Predstavuje ženu, ktorá olizuje drahé topánky, nadšenca hudby, ktorý olizuje vzácnu vinylovú platňu, a obchodníka, ktorý túži po prírode olizovaním kôry stromu.
[youtube]http://youtu.be/-cJi-7UDRok[/youtube]
Kampaň „Lick is the new Like“ pripravila agentúra Common Sense , spoločnosť Bungalow bola producentom videí a spoločnosť Buzz Marketing Networks vyvinula doplnok pre prehliadače a spustila kampaň v sociálnych médiách.
Zdroj: Buzzmn