2 C
Bratislava
streda, 13. novembra 2024

U interaktívnych bannerov je v SR vyššia miera prekliku než u klasických

Najčítanejšie

Priemerná miera prekliku na Slovensku dosahuje 0,43 %, čo je po Poľsku druhá najvyššia hodnota zo všetkých sledovaných štátov strednej a východnej Európy.

U interaktívnych bannerov je na slovenskom trhu takmer desaťkrát vyššia miera prekliku než u klasických bannerov a dosahuje rekordných 2,18 %, čo je dvakrát viac ako priemer celého regiónu. Uvádza to cyklická štúdia gemiusAdMonitor od spoločnosti Gemius.

V prípade online reklamy sa slovenský trh značne líši od iných stredo- a východoeurópskych štátov. „Slovenskí internetoví užívatelia oveľa viac klikajú na reklamné bannery a to nielen na interaktívne, ale aj na klasické,“ uvádza spoločnosť. Podľa výsledkov štúdie máme najvyššiu priemernú mieru prekliku pre klasické a rich media bannery (0,29 %, resp. 2,18 %). Interaktívne reklamné formáty sú súčasťou pätiny kampaní na slovenskom trhu, čo je menej, než priemer všetkých skúmaných štátov.

Štúdia gemiusAdMonitor analyzuje 11 trhov strednej a východnej Európy a zameriava sa hlavne na rebríčky najpoužívanejších online reklamných formátov v jednotlivých štátoch, ich CTR či zoznam odvetví, ktoré zadávajú najviac reklamných kampaní a mnoho ďalších. Dáta pochádzajú z nástrojov pre správu a monitorovania reklamných kampaní gemiusDirectEffect a AdOcean.

 

Zdroj: TASR
Titulková fotografia: masmediálne.info

MediaHub.sk
MediaHub.sk
Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou do roku 2023 bol portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Mediahub.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

Aktuálne