2 C
Bratislava
streda, 13. novembra 2024

Markíza s kinohitom Prenasledovaný porazila spevácku šou X FACTOR konkurencie!

Najčítanejšie

Najsledovanejším programom nedele sa stali Televízne noviny s druhým najvyšším tohtoročným ratingom v strategickej cieľovej skupine 12-54.

Najsledovanejším nespravodajským programom dňa sa v nedeľu 9. marca 2014 v strategickej cieľovej skupine 12-54 stala slovenská premiéra kinohitu Prenasledovaný na obrazovkách televízie Markíza. Vynikajúci akčný triler s Liamom Neesonom v hlavnej úlohe s ratingom 12,1 % a trhovým podielom 31,8 % porazil novinkovú spevácku šou konkurencie.

Prenasledovaný prilákal k obrazovkám najmä mužov 35-44 (share 35,9 %), vysokoškolsky vzdelaných divákov 12-54 (share 38,4 %) či divákov v Prešovskom kraji 12-54 (share 38,5 %).

Prvenstvo v rebríčku najsledovanejších programov dňa patrilo relácii Televízne noviny, v cieľovej skupine 12-54 zaznamenali druhý najvyšší tohtoročný rating 14,8 % a nadpriemerný trhový podiel 40,4 %. Pozrelo si ich 868-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Uspeli aj nasledujúce Športové noviny (rating 12,0 % / share 31,5 % v 12-54).

Spravodajstvo televízie Markíza dominovalo trhu aj v sobotu 8. marca 2014. Televízne noviny (rating 12,5 % / share 39,9 % v 12-54) a Športové noviny (rating 10,8 % / share 32,0 % v 12-54) obsadili najvyššie priečky v rebríčku najsledovanejších programov dňa v oboch hlavných cieľových skupinách.

Taktiež aj v piatok 7. marca 2014 boli najsledovanejšími programami na trhu v oboch hlavných cieľových skupinách Televízne noviny (rating 11,3 % / share 36,4 % v 12-54) a Športové noviny (rating 9,6 % / 28,0 % v 12-54).

Podvečerný rodinný seriál Chlapi neplačú (rating 7,8 % / share 30,7 % v 12-54) si v piatok opäť pozrelo viac divákov než akýkoľvek program konkurencie. Večer zabodovala televízia Doma s dvomi premiérovými časťami seriálu Doktorka Zoe (rating 2,2 % / share 6,1 % a rating 2,3 % / share 6,8 % v 12-54).

Zdroj: skupina Markíza

MediaHub.sk
MediaHub.sk
Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou do roku 2023 bol portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Mediahub.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

Aktuálne