5.1 C
Bratislava
piatok, 29. marca 2024

Diskusná relácia V Politike na TA3 s rekordnou sledovanosťou

Najčítanejšie

V uplynulých dňoch rezonovala vo vysielaní TA3 téma volieb prezidenta SR. Nedeľnú reláciu V politike s prezidentskými kandidátmi, ktorá bola vysielaná v dvoch blokoch, sledoval rekordný počet televíznych divákov. Výborné výsledky sledovanosti dosiahli aj špeciálne Témy dňa, v ktorých televízia TA3 počas posledných 14 pracovných dní predstavila jednotlivých  kandidátov.

V politike

Nedeľná relácia V politike s prezidentskými kandidátmi bola rozdelená do dvoch vysielacích blokov. V obidvoch premiérach a prvých reprízach ju sledovalo spolu 979 tisíc divákov. Premiéra prvej časti dosiahla podiel na trhu 13 % so sledovanosťou 429 tisíc divákov. V kategórii manažérov s VŠ vzdelaním bola premiéra prvej časti jednotkou na trhu s podielom až 25,6 %. Premiéra druhej časti mala podiel 7 %, u manažérov s vysokoškolským vzdelaním to bolo 11,9 %. Druhú časť relácie si v premiére pozrelo 324 tisíc divákov.

Celkovo si včerajšie vysielanie TA3 pozrelo 1,384 mil. televíznych divákov s trhovým podielom až 4,5 %.

Téma dňa

Spolu 14 predvolebných Tém dňa, vysielaných v každý pracovný deň, predstavilo postupne všetkých uchádzačov o post prezidenta. Po úvodnom osobnostnom profile kandidátov priblížili ich názory a programy v rozhovoroch Peter Bielik a Ľuba Oravová. Relácia v predvolebnom režime dosiahla priemernú sledovanosť v premiére a repríze 297 tisíc divákov s 2,8% podielom na trhu.

Najsledovanejšou predvolebnou Témou dňa bola piatková premiéra, v ktorej sa predstavil kandidát na prezidenta a súčasný predseda vlády Robert Fico. Premiéru sledovalo až 352 tisíc divákov. Relácia dosiahla 5,8% podiel na trhu. Po nej nasledovali premiéry s kandidátmi Andrejom Kiskom (325 tisíc divákov) a Radoslavom Procházkom (267 tisíc).

Najvyššiu kumulatívnu sledovanosť premiéry a reprízy dosiahla relácia s prezidentským kandidátom Robertom Ficom (432 tisíc divákov) s 5,8% podielom na trhu a 9,5% podielom v kategórii manažéri s vysokoškolským vzdelaním. Po nej nasledovali vydania s Andrejom Kiskom (402 tisíc) a Radoslavom Procházkom (325 tisíc) s podielmi 5,5 % a 2,4 %.

Volebné štúdio TA3

Prezidentské voľby budú v televízii TA3 aj naďalej prioritnou témou. V sobotu, 15. marca 2014, odštartuje špeciálne volebné štúdio od 22,00 hod., v ktorom postupne odznejú aktuálne informácie a predbežné výsledky zo Štatistického úradu SR. Štúdio bude vysielať až do zverejnenia konečných výsledkov, podľa ktorých budú známi víťazi prvého kola volieb. Televízia TA3 ich následne privíta v diskusnej relácii V politike vysielanej v nedeľu o 11,00 hod.

Podrobné informačné spravodajstvo k prezidentským voľbám, ako aj priebežné výsledky zo Štatistického úradu SR si môžu nájsť aj návštevníci webu TA3 v samostatnej sekcii prezidentské voľby.

O televízii TA3

Televízia TA3 je prvá spravodajská televízia, ktorá na slovenskom trhu pôsobí od septembra roku 2001. Denne prináša aktuálne spravodajstvo, pričom základom jej vysielania sú hodinové spravodajské bloky. Programovú štruktúru dopĺňajú publicistické relácie a špeciálne projekty, ktoré pokrývajú všetky oblasti spoločenského života. Primárnymi cieľovými skupinami televízie sú obyvatelia Bratislavy starší ako 18 rokov, obyvatelia miest s viac ako 50-tisícmi obyvateľov, ako aj profesionáli s vysokoškolským vzdelaním a vysokým socioekonomickým štatútom. Prevádzkovateľom televízie je spoločnosť C.E.N., s.r.o.

Rozhovor s generálnym riaditeľom televízie Martinom Ilavským si môžete prečítať > TU

*Poznámka: Uvedené čísla pochádzajú z elektronického merania televízií formou peoplemetrov (zdroj: PMT/TNS.sk).

Zdroj: PR Clinic, Foto: Peter Kresánek

Ďalšie články

Aktuálne