Predĺženou minutážou získavajú tvorcovia relácie viac možností pre spracovanie príspevkov a diváci možnosť ochutnať viac noviniek a testov zo sveta automobilov.
Relácia Motoring je na obrazovkách spravodajskej televízie TA3 čoraz obľúbenejšou. Televízia sa preto rozhodla dať relácii od februára väčší priestor a predĺžiť jej štandardnú dĺžku z 15 na 25 minút. Vznikne tak viac možností pre spracovanie automobilových testov, exkluzívnych reportáží a unikátnych záberov.
„Relácia Motoring, ktorej obľúbenosť potvrdzuje rekordná sledovanosť počas vlaňajška, získava výrazne väčší priestor. O tomto kroku nás presvedčil najmä rast sledovanosti, ktorú chceme ešte zvýšiť, ako aj podnety od divákov relácie. Nová minutáž pomôže tvorcom relácie ísť pri testoch a novinkách viac do hĺbky,“ hovorí šéfredaktorka TA3 Martina Kyselová.
Relácia Motoring získala okrem výrazne väčšej minutáže aj nový vysielací čas. Sobotná premiéra sa presunie z pôvodnej 17,30 hod. na 18,00 hod. a repríza premiéry bude každú stredu o 14,30 hod. a vo štvrtok o 20,30 hod.
S väčším priestorom získava relácia možnosť hlbšieho záberu jednotlivých testov. Moderátori Motoringu, v zložení Michal Karpat, Dodo Dúbravský a Gusto Budinský, budú aj naďalej prinášať novinky z automobilového priemyslu. Diváci môžu svoje námety a pripomienky k novej štruktúre relácie zasielať na novú e-mailovú adresu motoring@ta3.com.
No a ako je to so sledovanosťou? Vlani dosiahla priemerná kumulatívna sledovanosť jedného vydania relácie Motoring 163 tisíc divákov. Už v minulom roku však TA3 odvysielala 12 špeciálnych častí s dĺžkou do 30 minút, ktorých priemerná sledovanosť dosiahla až 201 tisíc divákov.“ Nechajme sa prekvapiť. Osobne mám zvyk pozrieť si Motoring aj na webe TA3.
Michael Gold
Zdroj: PR Clinic, Porsche Slovakia/AUDI