32.8 C
Bratislava
pondelok, 15. júla 2024

Prvú nedeľnú diskusiu postupujúcich kandidátov sledovalo na Jednotke 240.000 divákov

Najčítanejšie

Prvú nedeľnú diskusiu postupujúcich kandidátov sledovalo 240.000 divákov. Volebný špeciál Slovensko volí prezidenta, ktorý vysielala Jednotka spolu s Rádiom Slovensko, si získal nadpriemerný záujem divákov.

V piatok Jednotka odvysielala priamy prenos z MISS Universe, ktorý zaznamenal vyššiu sledovanosť a 18-percentný nárast sledovanosti v porovnaní s minulým ročníkom. Ešte vyšší, až 26-percentný nárast, zaznamenal program v cieľovej skupine 12 – 54 a najmä u žien.

V sobotu bola Jednotka trhovou dvojkou v prime time (podiel na trhu 16,1 %). Od 22.00 Jednotka aktuálne zaradila volebný špeciál Slovensko volí prezidenta, ktorý dosiahol sledovanosť 184.000 divákov (podiel na trhu 17,1 %).

„Aj touto cestou sa chcem poďakovať všetkým v RTVS, ktorí sa na príprave volebného špeciálu Slovensko volí prezidenta podieľali,“ dodal k úspešným výsledkom sledovanosti generálny riaditeľ RTVS Václav Mika.

V nedeľu ráno od 09.00 bola Jednotka trhovou jednotkou v čase vôbec prvej diskusie kandidátov, ktorí postúpili do druhého kola prezidentský volieb, ktorú si pozrelo 240.000 divákov (podiel na trhu 23,5 %).

Už tradične bola Jednotka najsledovanejšou televíziou aj v čase vysielania relácií O 5 minút 12 a Občan za dverami. Reláciu O 5 minút 12 si pozrelo 375.000 divákov (podiel na trhu 25,3 %), čo sú najvyššie hodnoty sledovanosti tejto diskusnej relácie v aktuálnej sezóne. Občan za dverami dosiahol sledovanosť 277.000 divákov (podiel na trhu 18,3 %).

Správy RTVS dosiahli rekordnú sledovanosť a zaznamenali najvyššie hodnoty sledovanosti od r. 2012 a ich zaradenia na 19.00, keď si ich pozrelo 338.000 divákov (podiel na trhu 15,5 %).

Kolonáda si napriek silnej konkurencii udržala výkon na úrovni predchádzajúceho týždňa (407.000 divákov, podiel na trhu 17,2 %).

 

Zdroj: TASR, RTVS

MediaHub.sk
MediaHub.sk
Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou do roku 2023 bol portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Mediahub.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

Aktuálne