6.4 C
Bratislava
streda, 24. apríla 2024

Imidžová kampaň – TV JOJ: Blízka a slovenská!

Najčítanejšie

Jeseň prináša do televízneho prostredia novinky nielen v programových štruktúrach, ale aj v ich celkovom imidži. TV Joj vytvorila ešte pred svojím septembrovým štartom imidžovo-produktovú kampaň opierajúcu sa o pozitívne atribúty, ktoré diváci TV Joj prisudzujú – blízka, osobná, užitočná, slovenská.

Komerčná TV Joj chce prostredníctvom kampane budovať pozitívny imidž a osloviť tak aktuálnych aj potenciálnych divákov. Momentálne je kampaň v druhej fáze.

JOJ teasing 2014 - 2Prvá – teasing kampaň prebiehala od 4. augusta s ústrednou myšlienkou – provokovať a zaujať – a obsahovala len čisté celofarebné vizuály so sloganmi. Od 18. augusta do začiatku septembra prebieha druhá fáza, ktorá prezentuje vlajkové lode jesennej programovej štruktúry. Reklamnú kampaň robila agentúra v spolupráci s „in house“ grafikom TV Joj. Meno reklamnej agentúry televízia zverejní, až po skončení ďalšej – tretej fázy kampane.

Tou vlajkou – výkladnou skriňou televízie sa v druhej časti kampane stali najatraktívnejšie programy, ktoré v jednotlivých vizuáloch dopĺňajú komentáre a fotky. Prvým z nich je nový seriál Dr. Ema, ktorý má divákom pomôcť v riešení sporov. V tomto seriáli chce byť TV Joj viditeľne osobná.

Imidžová kampaň - TV JOJ Blízka a  - Dr.Ema
JOJ teasing 2014 - 5 Druhou vlajkovou loďou je veľkofilm Hobit, v ktorom sa TV Joj stane viditeľne dobrodružnou.

 

 

 

Imidžová kampaň - TV JOJ Blízka a slovenská!  - Hobit

JOJ teasing 2014 - 3Odvážnou chce byť vďaka Show Jana Krausa.

 

 

 

Imidžová kampaň - TV JOJ Blízka a slovenská!  - Jan Kraus
JOJ teasing 2014 - 7Silným prvkom kampane je aj vlajková loď na čele s programom V siedmom nebi, ktorý moderuje Vilo Rozboril.

 

 

 

Imidžová kampaň - TV JOJ Blízka a slovenská! - V siedmom nebi
JOJ teasing 2014 - 4Tu sa označuje TV Joj ako viditeľne magická. Ak sa stretnete s komentárom, že v Paneláku môže hrať aj prezident, ide o ďalší podstatný produkt TV Joj, ktorý má v kampani nenahraditeľné miesto, a to je seriál Panelák. Ten dáva TV Joj prívlastok viditeľne slovenská.

 
Imidžová kampaň - TV JOJ Blízka a slovenská!  - Panelak

JOJ teasing 2014Poslednými vlajkovými loďami imidžovo-produktovej kampane sú Veľké Noviny a Súdna sieň, kde je TV Joj viditeľne blízka a užitočná.

 

 
Imidžová kampaň - TV JOJ Blízka a slovenská! - Spravodajstvo 2
Imidžová kampaň - TV JOJ Blízka a slovenská! - Spravodajstvo

JOJ teasing 2014 - 6Vizuály tvoria herci a moderátori spomenutých programov. Tretia fáza kampane má odštartovať začiatkom septembra, jej obsah však dvojka na komerčnom trhu ešte nechce prezradiť.

 

 

Imidžová kampaň - TV JOJ Blízka a slovenská! - Sudna sien

Médiá mix imidžovej kampane tvoria outdoorové nosiče. Koncom augusta chce televízia zapojiť do kampane aj printové médiá a rádiá.

V septembri na ňu nadviažu televízne spoty. Svoje motto si TV Joj ponechala. Viditeľne tvoja. Týmto sa totiž TV Joj prezentuje , a na tomto stavia aj svoju kampaň. Či bude úspešná, to sa dozvieme pri prvých jesenných číslach sledovanosti.

Stanislava Andraščíková

MediaHub.sk
MediaHub.sk
Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou do roku 2023 bol portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Mediahub.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

Aktuálne