Jeseň prináša do televízneho prostredia novinky nielen v programových štruktúrach, ale aj v ich celkovom imidži. TV Joj vytvorila ešte pred svojím septembrovým štartom imidžovo-produktovú kampaň opierajúcu sa o pozitívne atribúty, ktoré diváci TV Joj prisudzujú – blízka, osobná, užitočná, slovenská.
Komerčná TV Joj chce prostredníctvom kampane budovať pozitívny imidž a osloviť tak aktuálnych aj potenciálnych divákov. Momentálne je kampaň v druhej fáze.
Prvá – teasing kampaň prebiehala od 4. augusta s ústrednou myšlienkou – provokovať a zaujať – a obsahovala len čisté celofarebné vizuály so sloganmi. Od 18. augusta do začiatku septembra prebieha druhá fáza, ktorá prezentuje vlajkové lode jesennej programovej štruktúry. Reklamnú kampaň robila agentúra v spolupráci s „in house“ grafikom TV Joj. Meno reklamnej agentúry televízia zverejní, až po skončení ďalšej – tretej fázy kampane.
Tou vlajkou – výkladnou skriňou televízie sa v druhej časti kampane stali najatraktívnejšie programy, ktoré v jednotlivých vizuáloch dopĺňajú komentáre a fotky. Prvým z nich je nový seriál Dr. Ema, ktorý má divákom pomôcť v riešení sporov. V tomto seriáli chce byť TV Joj viditeľne osobná.
Druhou vlajkovou loďou je veľkofilm Hobit, v ktorom sa TV Joj stane viditeľne dobrodružnou.
Odvážnou chce byť vďaka Show Jana Krausa.
Silným prvkom kampane je aj vlajková loď na čele s programom V siedmom nebi, ktorý moderuje Vilo Rozboril.
Tu sa označuje TV Joj ako viditeľne magická. Ak sa stretnete s komentárom, že v Paneláku môže hrať aj prezident, ide o ďalší podstatný produkt TV Joj, ktorý má v kampani nenahraditeľné miesto, a to je seriál Panelák. Ten dáva TV Joj prívlastok viditeľne slovenská.
Poslednými vlajkovými loďami imidžovo-produktovej kampane sú Veľké Noviny a Súdna sieň, kde je TV Joj viditeľne blízka a užitočná.
Vizuály tvoria herci a moderátori spomenutých programov. Tretia fáza kampane má odštartovať začiatkom septembra, jej obsah však dvojka na komerčnom trhu ešte nechce prezradiť.
Médiá mix imidžovej kampane tvoria outdoorové nosiče. Koncom augusta chce televízia zapojiť do kampane aj printové médiá a rádiá.
V septembri na ňu nadviažu televízne spoty. Svoje motto si TV Joj ponechala. Viditeľne tvoja. Týmto sa totiž TV Joj prezentuje , a na tomto stavia aj svoju kampaň. Či bude úspešná, to sa dozvieme pri prvých jesenných číslach sledovanosti.
Stanislava Andraščíková