4.8 C
Bratislava
štvrtok, 6. novembra 2025

E-shop ZOOT v novej kampani vtipne odkomunikoval možnosť vrátenia darčekov

Najčítanejšie

ZOOT v novej vianočnej kampani vtipne na príbehu hádky zamilovanej dvojice odkomunikoval svoju službu ktorá umožňuje zákazníkom vrátenie darčekov.

Leitmotívom aktuálnej kampane je možnosť vrátiť tovar bez udania dôvodu, ak s ním zákazník z nejakého dôvodu počas 90-tich dní nie je spokojný.

Kreatívu kampane vytvoril Radovan Andrej Grežo a Barbora Pilná zo spoločnosti ZOOT a p produkciu sa postarala spoločnosť K-pictures, s.r.o.

Spot nakrútil režisér Pavel Soukup, ml., slovenská verzia bude nasadená v televízii Markíza a TV Doma a česká verzia v televízii Prima, Prima Cool, Prima Zoom, Prima Love, TV Barandov, Óčko a Óčko Gold. Kampaň odštartovala už 7. novembra a pobeží do konca decembra.

„Tentokrát sme si zvolili animovanú formu, keďže nám umožňuje širší priestor pre hyperbolu, prehnanosť vtipu a situácií. K Vianociam to patrí a my v ZOOTe to máme radi,“ povedala Pavlína Louženská, marketingová riaditeľka spoločnosti ZOOT.

E-shop zameraný na predaj oblečenia a bytových doplnkov tento benefit komunikuje v spote prostredníctvom animovaných príbehov zamilovaného páru, ktorí čelí nedorozumeniu a hádke po rozbalení vianočných darčekov.

Vianočná kampaň ZOOT - obr. 1
vizuál kampane (zdroj: ZOOT)

„Kampaň pobeží na všetkých relevantných kanáloch zameraných na našu cieľovú skupinu. Okrem televíznych spotov vznikne aj špeciálna stránka www.stastneamakke.sk, kde zákazníci nájdu všetok vianočný kontent týkajúci sa Vianočnej kampane. Napríklad TOP mäkké darčeky od youtuberov, videa radiace ako zabaliť mäkké darčeky, špeciálna nákupná akcia a veľa iného,“ povedala Pavlína Louženská, marketingová riaditeľka spoločnosti ZOOT.

Vianočná kampaň ZOOT - obr. 2
vzuál kampane (Zdroj: ZOOT)
MediaHub.sk
MediaHub.sk
Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou do roku 2023 bol portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Mediahub.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

Aktuálne