Oba magazíny vychádzali na Slovensku i doteraz, ale len v pôvodnej českej mutácii. Od decembra prináša oba tituly dcérske vydavateľstvo Empresa Media Slovakia aj v regionálnej slovenskej mutácii s pôvodným obsahom.
„Magazín Interview si prakticky ihneď po uvedení na trh obľúbili tisícky českých čitateľov. Sme presvedčení, že aj na Slovensku existuje veľa ľudí, ktorí sa vyhýbajú informačnému balastu a prázdnym slovám a vyhľadávajú skutočné čitateľské zážitky a obohatenie,“ povedal Miloš Kozumplík, šéfredaktor mesačníka Interview.
Mesačník Interview prišiel na Český trh len nedávno, v marci 2015. Vychádza na 100 stranách a obsahuje rozhovory s ľuďmi z kultúrneho, vedeckého, politiky a spoločenského života.
Na titulke prvého slovenského vydania Interview je Magda Vášaryová a na titulke Exkluziv bude Hana Zagorová a Štefan Margita.
„Na českom trhu Exkluziv zabodoval a veríme, že rovnako úspešná bude aj jeho slovenská verzia. Slovenský Exkluziv bude v rovnakom duchu ako ten český, samozrejme s väčším zameraním na slovenské celebrity. Okrem šoubiznisu a paparazzi sa môžu slovenskí čitatelia tešiť na módu, kozmetiku, varenie, cestovanie alebo články o sexe – teda rubriky, ktoré sú aj v českej verzii,“ povedala Petra Pistulková, vedúca redakcie Exkluziv.
Mesačník Interview je na Slovensku už v predaji za cenu 1,49 eur a spoločenský dvojtýždenník Exkluziv s bulvárnym obsahom vyjde po prvý raz už 16. decembra za cenu 0,99 eur.
Majiteľom mediálneho holdingu Empresa Media je mediálny magnát českého pôvodu Jaromír Soukup, ktorý vlastní mediálnu agentúru a komunikačnú skupinu Médea Group, ale aj produkčnú spoločnosť Real TV a televíziu Barrandov.
Vo vedení TV Barrandov sú dvaja slovenskí manažéri – generálna riaditeľka Marcela Hrdá, ktorá predtým pôsobila ako generálna riaditeľka Slovenskej pošty a František Borovský, ktorý pracuje v TV Barrandov na pozícii programového riaditeľa, predtým pôsobil ako generálny riaditeľ televízie JOJ.
Pod holding Empresa Media patria okrem časopisov Interview a Exkluziv i časopisy, ako Týden Sedmička, Instinkt, Animáček, Top Dívka, Popcorn, ale aj časopis venujúci sa problematike médií a marketingu s názvom MarketingSalesMedia a online projekty, ako MediaMania.cz a Tyden.cz.
V septembri 2015 získala vo vydavateľstve Empresa Media minoritný podiel čínska investičná skupina China Energy Company Limited (CEFC), ktorá vlastní minoritný 10% podiel aj vo finančnej skupine J&T, ktorá vlastní viaceré médiá na Slovensku i v Českej republike.