Novú kampaň pre značku Vinea vytvorila reklamná agentúra Butterflies & Hurricanes a jej cieľom je „Prebúdzať život na zabudnutých lokálnych viniciach a nadchnúť pre obnovu viníc i spotrebiteľov nápoja Vinea. Podpora kľúčových image atribútov značky – pôžitok, vášeň, pestrosť, bohatosť a radosť,“ prezradil brand manager značky Vinea Ján Vrbičan.
„V čom bude spočívať ono vrátenie života na vinice? Vyzývame ľudí, aby si „adoptovali“ malý kúsok zchátralého vinohradu a spolu s nami a vinohradníkmi ho zachránili. Prihlásením sa na stránkach vinea.cz a vinea.sk sa môžu stať jedným z 50 odvážnych ľudí, ktorí budú súčasťou workshopov na záchranu viníc. Tieto workshopy sú naplánované v troch termínoch od júla do novembra a každý bude vedený odborným vinohradníkom. Odmenou im potom budú sladké plody práce, pobyt v krásnej slovenskej prírode a zaujímavý program,“ povedal Ján Vrbičan.
Kampaň je nasadená od mája až do júna v televízii a online časť kampane počas leta až do jesene.
Vytvorila ju reklamná agentúra Butterflies & Hurricanes a spot režírovali Martin Přikryl a Michal Nohejl z agentúry MODS.
Spot uvidia diváci na Slovensku v televíziách skupiny Joj Group a Markíza Group a v Čechách v televíziách Nova Group, Prima Group a Barrandov.
Kampaň prebieha v online prostredí na stránkach vinea.sk a vinea.cz a na Facebooku, Instagrame a formou eventov, OOH – billboardov, bigboardov a CLV.