Po dvanástich rokoch od augusta český e-shop s kozemtikou Parfums.cz spustil rebranding a mení sa na značku Notino. Svoj globálny rebranding odštartoval najprv na Slovensku a v Čechách, neskôr sa zmena značky uskutoční i na ďalších trhoch na ktorých spoločnosť pôsobí.
„Keď som pred dvanástimi rokmi začal predávať parfumy cez internet, mal som malú kanceláriu a jedného zamestnanca. Dnes prevádzkujeme e-shopy v štrnástich krajinách sveta a predávame viac ako 45 tisíc najrôznejších produktov pre krásu. Dávno už to nie sú len parfumy, “ povedal majiteľ firmy Michal Zámec.
Spoločnosť doteraz fungovala globálne pod desiatimi rôznymi názvami, napríklad v USA pod názvom beautyspin.com, v Maďarsku ako iparfumeria.hu a napríklad v Bulharsku ako enzo.bg, či v Slovinsku ako salma.si, preto sa jej majiteľ rozhodol pre zmenu a zjednotenie názvu.
„Notino je odborník na krásu, inšpiruje, rozumie svojim zákazníkom a dodáva sebavedomie tisícom žien i mužom,“ približuje filozofiu značky Michal Zámec.
Synonymami značky majú byť pojmy poctivosť, know-how a inšpirácia.
„Poctivosť je v internetovom predaji úplný základ. Ako raz zákazníka sklamete, už sa k vám viackrát nevráti. A ak sa navyše nechováte fér, počas chvíle sa to dozvie každý,“ dodal Michal Zámec.
Predchádzajúce a nové logo: