11.7 C
Bratislava
sobota, 18. mája 2024

Burger King prepojil svoju reklamu s hlasovým vyhľadávaním Google Home

Najčítanejšie

Reťazec rýchleho občerstvenia Burger King nedávno spustil reklamu z dielne reklamnej agentúry DAVID z Miami, ktorú jedna časť ľudí považuje za geniálnu a odvážnu a druhá za hroznú a rozčuľujúcu.

Reklamný spot na svoj top produkt s názvom „Whopper Burger“ spoločnosť šikovne prepojila s hlasovým vyhľadávaním. Zdá sa však, že táto taktika je pre mnohých príliš invazívna, najmä pre Google, ktorý na danej reklame so spoločnosťou nespolupracoval. Reklamným spotom, ktorý má momentálne už viacero hlasových verzií sa zaoberala na svojom webe aj agentúra Reuters.

V 15-sekundovom spote sa zákazníkom prihovára pracovník rýchleho občerstvenia Burger King, ktorý hovorí, že v rámci tak krátkeho času nedokáže popísať kvality produktu Whopper Burger, ale má nápad ako to urobiť inak a následne sa spýta na klasifikáciu produktu Whopper Burger priamo Googlu.

Pozrite si spot:

Burger King – Connected Whopper

Ak je domácnosť vybavená službou Google Home, ktorá v sebe spája reproduktor a domáceho asistenta a televízor alebo zariadenie, na ktorom sa prehráva reklama, sa nachádza v blízkosti reproduktora Google Home, tak sa na základe poslednej časti reklamného spotu spustí hlasové vyhľadávanie a potom klasifikácia produktu Whopper Burger z Wikipédie. Ukážku ako to funguje zverejnil na YouTube napríklad Business Insider:

Samozrejme, spoločnosť Google okamžite reagovala na tento reklamný ťah a zablokovala reakciu hlasového vyhľadávania na otázku z daného spotu.

Pohotovo reagoval aj reťazec Burger King, ktorého vlastníkom je Restaurant Brands International Inc. (QSR.N) a v priebehu krátkeho obdobia, no najmä pre potreby nočnej šou s názvom „The Tonight Show With Jimmy Fallon“ a živej šou s názvom „“Jimmy Kimmel Live!“ spustil spoty s viacerými hlasovými variáciami, ktoré Google v krátkom časovom intervale taktiež zablokoval.

Reťazce.sk
Reťazce.sk
Reťazce.sk písali predovšetkým o maloobchode v Bratislave, sústredili sa na centrum Bratislavy a väčšinou na gastroscénu. Zaujímali sa predovšetkým o inovatívne nezávislé projekty. Projekt v rôznych podobách fungoval od roku 2009. Autorom a zodpovednou osobou za obsah bol Radoslav Augustín. V histórii na projekte spolupracovali i Lukáš Kočišek a Ivan Krasko. Redakcia Mediahub.sk od novembra 2018 na obsahu projektu pokračuje. Doménu Reťazce.sk sme získali od spoločnosti VisuArt, s.r.o. a stala sa súčasťou nášho projektu. Portál Reťazce.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu

Aktuálne