16.5 C
Bratislava
štvrtok, 2. mája 2024

V Avione pribudne vedľa Kauflandu unikátny foodcourt

Najčítanejšie

Nový netradičný foodcourt pribudne v lete 2018 v najväčšom nákupnom centre na Slovensku AVION v Bratislave v blízkosti čerstvo otvoreného hypermarketu Kaufland.

V unikátnej zóne s rozlohou 8000 m2 budú návštevníkom k dispozícii nové gastro prevádzky, detské ihriská a množstvo relaxačných zón na príjemné oddychovanie, stretávanie sa a trávenie voľného času. Dizajnový foodcourt inšpirovaný zákutiami veľkomiest z architektonickej kancelárie Pavla Suchánka bude hotový už v lete 2018.

„Sme veľmi radi, že už tak bohatú ponuku AVIONU s novým silným partnerom maloobchodnou sieťou Kaufland čoskoro doplní aj unikátny koncept foodcourt. Už v lete budúceho roka si budú môcť návštevníci popri nákupoch pre celú domácnosť vychutnať v modernom prostredí aj kulinárske špeciality a zábavu. Chceme, aby ľudia v AVIONE príjemne trávili čas s celou rodinou a radi sa u nás stretávali so svojimi priateľmi a známymi,“ uviedla Andrea Aujeská, riaditeľka najväčšieho nákupného centra na Slovensku AVION v Bratislave.

Pri návrhu nového foodcourtu sa AVION prispôsobil novým spotrebiteľským trendom. ,,Ľudí totiž čoraz viac do nákupných centier priťahujú nielen módne značky a služby, ale aj zaujímavé gastro-prevádzky so širokou ponukou jedál. Snažíme sa príjemné stravovanie spojiť aj so zábavou, a preto budú súčasťou nového foodcourtu aj dva detské zábavné koncepty,“ doplnil Andrej Dvorský, projektový manažér spoločnosti IKEA Centres Slovensko, ktorá vlastní a prevádzkuje nákupné centrum AVION.

zdroj vizualizácie: Agentúra LIKE

Nový foodcourt bude unikátnym aj v rámci ostatných nákupných centier AVION v Európe. ,,Návrh nového foodcourtu v AVIONE je originál, inšpirovalo nás množstvo vnemov najmä z prostredia európskych veľkomiest – historické uličky, ich zákutia. Chceli sme vytvoriť netradičný foodcourt inšpirovaný polyfunkčným mestským prostredím s príbehom. Nový priestor je členitý, obsahuje perspektívu i optické klamy, má menšie časti určené na stretávanie sa aj pódium na prezentácie. Ľudia chcú byť v spoločnosti iných, aj preto ich lákajú nákupné centrá s príjemným miestom na stretávanie sa, oddych a zábavu. V minulosti túto funkciu plnili centrá miest, v súčasnosti sú skôr vyhľadávané turistami,“ vysvetlil architekt a autor projektu Pavel Suchánek.

Po otvorení Foodcourtu v novej časti AVIONU ten súčasný Foodcourt nahradia noví nájomníci z oblasti módy. Existujúca reštauračná zóna na 1. poschodí nad klziskom bude fungovať aj naďalej.

zdroj vizualizácie: Agentúra LIKE

Unikátny AVION foodcourt vzniká pri novootvorenom hypermarkete Kaufland s predajnou plochou 3 725 m2 (prenajatá plocha 5 700 m2), ktorý je návštevníkom centra k dispozícii od 16. novembra 2017 od 8.00 hod. do 21.00 hod.

Nová predajňa so širokým sortimentom je prispôsobená najnovším štandardom a potrebám zákazníka, čo je vidno v podobe niekoľkých zaujímavých inovácií. Asi najviditeľnejšou novinkou pre zákazníkov je umožnenie voľnejšieho pohybu v predajni, urýchlenie nákupu vďaka 12 samoobslužným pokladniam, ale aj viac priestoru na jeho samotnú realizáciu.

„Sme radi, že novou predajňou pokryjeme veľmi zaujímavú spádovú oblasť Bratislavy a vďaka neustálym inováciám, ktoré prinášame do konceptu predajní, si naši zákazníci svoj nákup užijú ešte viac,“ uviedla Lucia Langová, hovorkyňa spoločnosti Kaufland Slovenská republika, v.o.s.

Spoločnosť Kaufland patrí k lídrom medzi obchodnými reťazcami a v súčasnosti prevádzkuje viac ako 1 260 samoobslužných obchodných domov v Nemecku, Českej republike, Poľsku, Chorvátsku, Rumunsku, Bulharsku a na Slovensku. Obchodné domy Kaufland ponúkajú rôznorodý sortiment a atraktívne privátne značky. To, že Kaufland patrí medzi top značky na slovenskom trhu, dokazujú aj ocenenia Najzamestnávateľ roka v kategórii obchod a služby (2016), Slovak Superbrands Award (2015, 2016, 2017), Najdôveryhodnejšia značka (2016) a Zodpovedný predajca (2016). V rámci spoločenskej zodpovednosti je okrem iných aj dlhoročným partnerom Slovenského Červeného kríža. Dôležitým faktorom je aj ochrana životného prostredia a rôzne ekologické projekty, ktoré firma realizuje.

AVION Shopping Park v Bratislave je najväčšie nákupné centrum na Slovensku, ktoré vlastní investor, developer a správca – spoločnosť IKEA Centres.
IKEA Centres patrí do skupiny IKEA Group. Jej poslaním je stavať, rozvíjať a spravovať nákupné centrá pre čo najširší okruh zákazníkov v spolupráci so svojím kotevným nájomníkom – obchodnými domami IKEA. Spoločnosť IKEA Centres ponúka príležitosť na vznik spoločenských miest budúcnosti, záleží jej na posilňovaní vzťahu s nájomníkmi a na rozširovaní nových maloobchodných riešení v medzinárodnom meradle. IKEA Centres vlastní a spravuje celkovo 58 nákupných centier a štyri retail parky v 14 krajinách sveta – v Číne, Európe a Rusku. Centrá majú dokopy vyše 3,2 milióna štvorcových metrov prenajímateľnej plochy a približne 400 miliónov návštevníkov ročne.

(ts)

Reťazce.sk
Reťazce.sk
Reťazce.sk písali predovšetkým o maloobchode v Bratislave, sústredili sa na centrum Bratislavy a väčšinou na gastroscénu. Zaujímali sa predovšetkým o inovatívne nezávislé projekty. Projekt v rôznych podobách fungoval od roku 2009. Autorom a zodpovednou osobou za obsah bol Radoslav Augustín. V histórii na projekte spolupracovali i Lukáš Kočišek a Ivan Krasko. Redakcia Mediahub.sk od novembra 2018 na obsahu projektu pokračuje. Doménu Reťazce.sk sme získali od spoločnosti VisuArt, s.r.o. a stala sa súčasťou nášho projektu. Portál Reťazce.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu

Aktuálne