13 C
Bratislava
štvrtok, 25. apríla 2024

Bistro.sk ďalej rastie, kúpilo NaPizzu.sk

Najčítanejšie

Najväčšia online donášková služba jedla na Slovensku Bistro.sk, ktorú vlastní a prevádzkuje Ringier Axel Springer, kúpila portál NaPizzu.sk. Informáciu ako prvý zverejnil na sociálnej sieti novinár denníka SME Adam Valček. Petit Press mal NaPizzu.sk v skupine od roku 2013, vtedy ho vydavateľstvo odkúpilo od svojich zamestnancov, ktorý ho založili.

Ringier Axel Springer prevzal portál NaPizzu.sk od jeho prevádzkovateľa, spoločnosti Petit Press. Aktuálnou transakciou Bistro.sk získalo doménu NaPizzu.sk spolu s databázou zákazníkov, ktorú zlúči pod svoju značku.

Ide už o tretiu akvizíciu v segmente, po tom, čo Ringier Axel Springer kúpil služby DajmeJedlo.sk v roku 2017 a Ham.sk v prvej polovici roku 2018. Spoločnosti sa dohodli, že podrobnosti a cenu transakcie nezverejnia.

K samotnému prepojeniu služieb NaPizzu.sk a Bistro.sk dôjde k 1. októbru 2018. Od tohto dátumu budú zákazníci NaPizzu.sk presmerovaní na portál Bistro.sk. Všetci používatelia, ako aj reštaurácie, budú o tejto zmene vopred informovaní.

„Ľudia si cez webové donáškové služby najviac objednávajú pizzu, ale obľúbené sú aj burgery a kebaby,“ uviedlo SME.

Podľa zistení SME provízia, ktorú platia reštaurácie takýmto webovým portálom, sa môže pohybovať v rozmedzí od 5% do 10% z ceny objednávky.

„Všetky reštaurácie, s ktorými spolupracujeme, dostávajú od nás zmluvy s rovnakými podmienkami. Obsahujú aj rôzne bonusy, ktoré môžu reštaurácie po splnení podmienok získať a ovplyvniť výšku provízie,“ uviedol pre SME Milan Dubec, generálny riaditeľ Ringier Axel Springer.

„Akvizíciou NaPizzu.sk robíme ďalší krok v posilnení najúspešnejšej donáškovej služby na Slovensku. Bistro.sk už teraz využíva viac ako 350 tisíc spokojných zákazníkov a ja verím, že k nim pribudnú aj zákazníci portálu NaPizzu.sk,“ povedal Milan Dubec.

Bistro.sk odštartovalo svoju činnosť v novembri 2013. S viac ako 350 tisíc spokojnými zákazníkmi, je najvyužívanejšou službou v donáške jedla cez internet na Slovensku. Na jednom mieste tu nájdete aktuálnu ponuku zo 675 reštaurácií, ktoré majú viac ako 200 tisíc hodnotení.

Reštaurácie môžu zákazníci filtrovať podľa času doručenia a sledovať aktuálny čas donášky. Okrem toho tam nájdu tipy na dobré reštaurácie, vynikajúce jedlá a tiež množstvo zliav a zaujímavých akcií.

(ts, red)

Reťazce.sk
Reťazce.sk
Reťazce.sk písali predovšetkým o maloobchode v Bratislave, sústredili sa na centrum Bratislavy a väčšinou na gastroscénu. Zaujímali sa predovšetkým o inovatívne nezávislé projekty. Projekt v rôznych podobách fungoval od roku 2009. Autorom a zodpovednou osobou za obsah bol Radoslav Augustín. V histórii na projekte spolupracovali i Lukáš Kočišek a Ivan Krasko. Redakcia Mediahub.sk od novembra 2018 na obsahu projektu pokračuje. Doménu Reťazce.sk sme získali od spoločnosti VisuArt, s.r.o. a stala sa súčasťou nášho projektu. Portál Reťazce.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu

Aktuálne