12.1 C
Bratislava
piatok, 19. apríla 2024

Agentúra JANDL odštartovala ďalšiu fázu reklamnej kampane ZSSK s hudobnou skupinou S Hudbou Vesmírnou

Najčítanejšie

Kampaň Hlavu hore má presvedčiť vodičov, aby odhodili predsudky, vyskúšali vlak a šetrili tak „svoje nervy“ i životné prostredie.

Ústrednými postavami kampane sú opäť členovia kapely S Hudbou Vesmírnou, ktorí po úspešnej piesni Ideme vlakom z januára tohto roku prichádzajú s ďalšou. Jej názov je rovnaký ako samotná kampaň – Hlavu hore.

Reklamná kampaň je kombináciou imidžovej a produktovej komunikácie, pričom prezentuje cestu vlakom ako zmysluplnejšiu alternatívu k jazde autom a zároveň pomáha urýchliť povedomie o masívnom zintenzívnení vlakových spojení v okolí Bratislavy, Košíc a Žiliny z júna tohto roka.

Súčasťou kampane sú vonkajšie reklamné plochy (celkovo 47 mutácií) pri najfrekventovanejších cestách, sociálne siete, rozhlasové spoty, geograficky personalizované cestovné poriadky (takmer pol milióna letákov v 29 mutáciách), ale i spolupráca s populárnou navigáciou Waze.

„ZSSK už v júni posilnila svoje služby o celkovo 75 vlakov, čím sa radikálne zvýšil komfort cestovania v okolí veľkých miest. Túto informáciu je potrebné dostať k čo najväčšiemu možnému počtu ľudí, ktorí dochádzajú za prácou, školou či oddychom. Samozrejme, veľká kampaň počas prázdnin by bola nezmyselná, preto sa do nej púšťame teraz, keď predpokladáme najväčšiu záťaž na slovenské cesty. Rovnako je kampaň cielená len na tie miesta, kde sme presvedčení, že vlak je reálnou alternatívou,“ uviedol Filip Hlubocký, predseda predstavenstva a generálny riaditeľ ZSSK.

Národný dopravca v kampani poukazuje najmä na rýchlosť, akou je možné absolvovať časovo často nepredvídateľné cesty do Bratislavy, Žiliny, Banskej Bystrice, Zvolena, Košíc a Prešova. Zároveň v hlavnom meste komunikuje nové spojenia na stanice Bratislava-Nové Mesto a Bratislava Petržalka.

Vizitka kampane:

Reklamná agentúra JANDL
Chief Creative officer: Bernd Fliesser
Creative director: Alex Strimbeanu/Jord Nikov
Art director: Zuzana Ondrušová
Copywriter: Daniel Feranec/Valeria Frázová
Graphic designer: Lukáš Fecko
Strategy: Ivana Váleková
Media planner: Roman Parák, Dajana Denkoczyová
Account Manager: Marek Wilhalm
Account Executive: Michaela Mikulecová
Foto: Patrik Gubiš

Videoklip:
Text: S Hudbou Vesmírnou
Hudba: Sorizzo
Réžia a produkcia klipu: S Hudbou Vesmírnou
Kamera: Martin Jurči

(ts)

MediaHub.sk
MediaHub.sk
Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou do roku 2023 bol portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Mediahub.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu

Aktuálne