14.8 C
Bratislava
piatok, 3. mája 2024

Datart má celkom už 110 predajní

Najčítanejšie

Elektro predajca Datart má už 110 predajní, z toho 94 predajní v Českej republike a 16 na Slovensku. V Bratislave sú teraz 3 Datart predajne a v Košiciach a Žiline po 2.

Aj v budúcom roku bude Datart pokračovať s otváraním nových a modernizáciou existujúcich predajní.

„Všetky naše slovenské predajne slúžia tiež ako výdajne objednávok z e-shopov: Datart.sk a Hej.sk. Túto službu zákazníkom poskytujeme zadarmo. Už niekoľko rokov vidíme, ako možnosť vyzdvihnúť si tovar v predajniach volí čím ďalej viac zákazníkov,“ hovorí Martin Heřmánek, riaditeľ predajní Datartu.

V lete sa Datart stal súčasťou skupiny HP Tronic, ktorá na SK prevádzkuje tiež e-shop Hej.sk. > Čítaj viac.

Datart pokračuje v premene existujúcich a v otváraní nových predajní v unikátnom koncepte „Predajňa 21. storočia“, ktorého hlavným motívom je humanizácia priestoru. Do tohto konceptu napríklad kompletne zmodernizoval začiatkom novembra žilinskú predajňu v OC Dubeň.

„Pri rekonštrukcii sa kládol dôraz na poľudštenie priestoru, prehľadnosť vystaveného tovaru a ľahšiu orientáciu v predajni. Našim zákazníkom chceme čas strávený v predajni čo najviac spríjemniť. Preto sme do nového dizajnu zaradili prírodné odtiene zelenej, viac drevených prvkov a zároveň sme vyčlenili aj priestor na odpočinok,“ upresňuje Martin Heřmánek.

Špeciálny priestor je venovaný trendovým produktom ako sú kávovary, nositeľná elektronika, prenosné a párty reproduktory. Veľký priestor je už tradične venovaný televízorom.

Zákazník si môže vyberať z veľkého množstva značiek a uhlopriečok, obraz si vie vzájomne porovnať a poradiť sa u odborníkov spomedzi špecializovaných predavačov. V predajni je použitý aj nový koncept svetelných stolíkov na vystavenie produktov pre vlasy v kombinácii so zrkadlami, kde si na svoje prídu najmä dámy.

Datart v spolupráci s architektmi vytvára prostredie predajne podľa potrieb zákazníka. Chce, aby sa zákazníci v predajniach cítili príjemne a zároveň sa v nich rýchlo zorientovali.

Základom je preto vzdušný a presvetlený interiér, ktorý v kombinácii s prírodnými odtieňmi zelenej a drevom vytvára príjemnú atmosféru. Tovar je vystavený prehľadne v tematických sekciách.

Uličky sú dostatočne široké pre voľný pohyb zákazníkov s kočíkmi či na vozíku. V predajniach zákazníci nájdu rozsiahly sortiment elektra, vrátane sprievodných služieb, s ktorých výberom ochotne poradia elektro špecialisti.

(ts)

Reťazce.sk
Reťazce.sk
Reťazce.sk písali predovšetkým o maloobchode v Bratislave, sústredili sa na centrum Bratislavy a väčšinou na gastroscénu. Zaujímali sa predovšetkým o inovatívne nezávislé projekty. Projekt v rôznych podobách fungoval od roku 2009. Autorom a zodpovednou osobou za obsah bol Radoslav Augustín. V histórii na projekte spolupracovali i Lukáš Kočišek a Ivan Krasko. Redakcia Mediahub.sk od novembra 2018 na obsahu projektu pokračuje. Doménu Reťazce.sk sme získali od spoločnosti VisuArt, s.r.o. a stala sa súčasťou nášho projektu. Portál Reťazce.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu

Aktuálne