19 C
Bratislava
štvrtok, 2. mája 2024

Podľa výsledkov súťaže „Hermes Komunikátor roka“ majú Potraviny KRAJ najlepší dizajn predajní

Najčítanejšie

Odborná porota hodnotila najlepšie komunikujúce spoločnosti so zákazníkom na Slovensku. Ocenenia prestížnej súťaže Hermes Komunikátor roka si v utorok 20. novembra na slávnostnom galavečere prevzali víťazi za rok 2018.

Potraviny KRAJ, nový koncept maloobchodného reťazca, zvíťazili v kategórii Obchodné reťazce – najlepší interiér predajného priestoru.

O získaní ocenenia pre maloobchodnú sieť KRAJ za najlepší interiér predajného miesta rozhodli odborní garanti organizátora. „Toto ocenenie nás veľmi teší. Je pozitívnou odpoveďou na našu snahu ponúknuť zákazníkom výnimočný nákupný zážitok v maloobchodných predajniach s potravinami,“ povedal Stanislav Čajka, generálny riaditeľ spoločnosti Terno.

„Celý koncept KRAJ sme vytvorili s víziou poskytnúť zákazníkom pod jednou strechou obľúbené výrobky od regionálnych dodávateľov zo Slovenska, zdravý sortiment vrátane produktov pre ľudí s potravinovou intoleranciou a bežné potraviny za primerané ceny. Veľký dôraz sme kládli na pozitívny zážitok pri nakupovaní, ktorý sme do našich predajní dostali vďaka modernému a hravému dizajnu interiéru,“ doplnil Čajka.

Reťazec dal priestor pri tvorbe dizajnu interiérov aj mladým domácim tvorcom – Jozefovi Glabovi, študentovi VŠVU, ktorého kresby harmonicky dotvárajú priestor KRAJ predajní s dôrazom na ich lokálny a tradičný charakter.

Zariadenie prispôsobené na mieru predajne navrhol čerstvý absolvent architektúry, Dalibor Vidiečan. V predajniach sú použité prírodné materiály ako napr. drevo tak, aby spĺňali z hľadiska funkcie svoj cieľ – atraktívne vystavenie sortimentu, funkčnosť pre zákazníka a umožnili ľahkú manipuláciu s produktami.

Vo viacerých kategóriách sú v rámci zariadenia integrované obalové systémy či iné informatívne dizajnové prvky. „V predajniach nájdu zákazníci jednoduché hravé symboly a farebné označenia upozorňujúce na výnimočnosť produktov. Komunikácia napomáha v orientácii, a zároveň rýchlo a výrazne informuje zákazníka o type produktu – či ide o bio, eko, dia výrobok, regionálne, slovenské, farmárske alebo iné výrobky, zloženie produktov či použité suroviny. Tak napomáhame k ľahšiemu výberu a k lepšej informovanosti zákazníka“ povedal Čajka.

Unikátnosť dizajnu potvrdili aj nedávne výsledky z prieskumu spoločnosti KANTAR Slovakia. Formou exit interviews na vzorke 1 086 zákazníkov sa až 89 % z nich vyjadrilo, že predajne hodnotí ako vynikajúce, veľmi dobré alebo dobré. Zákazníci najlepšie hodnotili sortiment a vzhľad predajne.

Od otvorenia prvej predajne v marci tohto roka uskutočnili zákazníci v sieti KRAJ už skoro milión nákupov, podiel slovenských výrobkov na predaji presiahol viac ako 57 %. Reťazec aktuálne ponúka 560 regionálnych výrobkov.

Spoločnosť TERNO real estate v marci 2018 predstavila prvú predajňu s novým konceptom pod názvom KRAJ. K dnešnému dňu prevádzkuje už 7 predajní v Bratislave a budúci rok sa plánuje rozšíriť aj do ďalších častí Slovenska. Spoločnosť aktuálne prevádzkuje 100 predajní Terno, Moja Samoška a KRAJ.

(ts)

Reťazce.sk
Reťazce.sk
Reťazce.sk písali predovšetkým o maloobchode v Bratislave, sústredili sa na centrum Bratislavy a väčšinou na gastroscénu. Zaujímali sa predovšetkým o inovatívne nezávislé projekty. Projekt v rôznych podobách fungoval od roku 2009. Autorom a zodpovednou osobou za obsah bol Radoslav Augustín. V histórii na projekte spolupracovali i Lukáš Kočišek a Ivan Krasko. Redakcia Mediahub.sk od novembra 2018 na obsahu projektu pokračuje. Doménu Reťazce.sk sme získali od spoločnosti VisuArt, s.r.o. a stala sa súčasťou nášho projektu. Portál Reťazce.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu

Aktuálne