14.8 C
Bratislava
piatok, 3. mája 2024

Meškajúci Santa je hlavnou tvárou vianočnej kampane portálu ZľavaDňa.sk

Najčítanejšie

Vianočné a predvianočné obdobie je pre e-commerce biznis tradične jedno z najsilnejších v roku, čo sa rozhodol využiť aj najsilnejší hráč na trhu kolektívneho nakupovania – portál ZľavaDňa.

Jeho deviata vianočná sezóna bude obohatená aj o nový mediatyp. ZľavaDňa vôbec po prvýkrát nasadila do dvoch najsledovanejších televíznych skupín na trhu televízne spoty s meškajúcim Santom, ktorých cieľom je poukázať na jednoduchosť, rýchlosť a spoľahlivosť nákupu darčekov na ZľavaDňa.

„Naším cieľom je osloviť čo najväčší počet potenciálnych zákazníkov, preto stále hľadáme nové spôsoby, ako sa k zákazníkovi čo najviac priblížiť. S ohľadom na charakter nášho produktu sme boli dlho zameraný na výkonnostný marketing, no intenzívne si uvedomuje aj potrebu budovania značky. Televíznu kampaň sme dlhšie zvažovali a rozhodli sme sa ju nasadiť práve v predvianočnom období, ktoré je pre nás, čo sa týka predaja, najsilnejšie v roku,“ uviedol Peter Blažečka, PR & marketing manažér ZľavaDňa.

Televízna kampaň má formu 10-sekundových sponzorovaných odkazov a bude nasadená v dvoch dvojtýždňových slotoch v skupine televízií TV Markíza a TV Joj.

Ústrednou postavou príbehu je meškajúci Santa, ktorý s vrecom plným darčekov vypadne z komína v čase, kedy už rodina všetky darčeky rozbalila. Pre online sú prispôsobené dve dlhšie verzie spotu, ktoré príbeh so Santom ďalej rozvíjajú.

„V kampani sme chceli poukázať na jednoduchosť, rýchlosť a spoľahlivosť nákupu darčekov na ZľavaDňa. Zároveň sme chceli tému Vianoc odľahčiť a priniesť do nej trošku vtipu, aby bola reklama zapamätateľná. Meškajúci Santa je vtipný a zároveň jednoducho komunikuje hektické predvianočné obdobie, ktorému sa dá vďaka nákupu darčekov na ZľavaDňa vyhnúť,“ uviedol Peter Blažečka.

Vizitka kampane:

Klient: Zľava Dňa
Agentúra: Freelance zákazka
Creative director: Adam Marčan & Matúš Kvas
Art director: Adam Marčan
Copywriter: Matúš Kvas Account manager: všetci zúčastnení
Režisér: Martin Marček Produkcia: Kiwis
Timing kampane: TV kampaň v TV od 19. 11. do 2. 12. a od 10. 12. do 23. 12.
kampaň na online / sociálnych sieťach = od 19. 11. do 24. 12.
Mediamix: kampaň Vianoce so ZľavaDňa =TV, YouTube, Facebook, Instagram, bannery GDN.TV = Markíza, Doma, Dajto, TV Joj

TV sponzorovaný odkaz 10 sekúnd:

Dlhšie online verzie:Video #1:

Video #2:

ZľavaDňa je od svojho vzniku v roku 2010 stabilnou jednotkou na slovenskom trhu kolektívneho nakupovania. Je súčasťou skupiny Creative Web, ktorá prevádzkuje internetové portály SlevaDne.cz, Bookio.sk, BookioPro, či Camarero.

Obrat skupiny v roku 2017 dosiahol 20 mil. EUR. Portál ZľavaDňa bol v roku 2013 zaradený do rebríčka najrýchlejšie rastúcich technologických firiem v strednej Európe zostavovaný medzinárodnou spoločnosťou Deloitte. V roku 2014 získala ZľavaDňa cenu Ministra hospodárstva SR za najinšpiratívnejší podnikateľský príbeh a v minulom roku po druhýkrát ocenenie Slovak SuperBrands 2017.

(ts)

Reťazce.sk
Reťazce.sk
Reťazce.sk písali predovšetkým o maloobchode v Bratislave, sústredili sa na centrum Bratislavy a väčšinou na gastroscénu. Zaujímali sa predovšetkým o inovatívne nezávislé projekty. Projekt v rôznych podobách fungoval od roku 2009. Autorom a zodpovednou osobou za obsah bol Radoslav Augustín. V histórii na projekte spolupracovali i Lukáš Kočišek a Ivan Krasko. Redakcia Mediahub.sk od novembra 2018 na obsahu projektu pokračuje. Doménu Reťazce.sk sme získali od spoločnosti VisuArt, s.r.o. a stala sa súčasťou nášho projektu. Portál Reťazce.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu

Aktuálne