Vianočné a predvianočné obdobie je pre e-commerce biznis tradične jedno z najsilnejších v roku, čo sa rozhodol využiť aj najsilnejší hráč na trhu kolektívneho nakupovania – portál ZľavaDňa.
Jeho deviata vianočná sezóna bude obohatená aj o nový mediatyp. ZľavaDňa vôbec po prvýkrát nasadila do dvoch najsledovanejších televíznych skupín na trhu televízne spoty s meškajúcim Santom, ktorých cieľom je poukázať na jednoduchosť, rýchlosť a spoľahlivosť nákupu darčekov na ZľavaDňa.
„Naším cieľom je osloviť čo najväčší počet potenciálnych zákazníkov, preto stále hľadáme nové spôsoby, ako sa k zákazníkovi čo najviac priblížiť. S ohľadom na charakter nášho produktu sme boli dlho zameraný na výkonnostný marketing, no intenzívne si uvedomuje aj potrebu budovania značky. Televíznu kampaň sme dlhšie zvažovali a rozhodli sme sa ju nasadiť práve v predvianočnom období, ktoré je pre nás, čo sa týka predaja, najsilnejšie v roku,“ uviedol Peter Blažečka, PR & marketing manažér ZľavaDňa.
Televízna kampaň má formu 10-sekundových sponzorovaných odkazov a bude nasadená v dvoch dvojtýždňových slotoch v skupine televízií TV Markíza a TV Joj.
Ústrednou postavou príbehu je meškajúci Santa, ktorý s vrecom plným darčekov vypadne z komína v čase, kedy už rodina všetky darčeky rozbalila. Pre online sú prispôsobené dve dlhšie verzie spotu, ktoré príbeh so Santom ďalej rozvíjajú.
„V kampani sme chceli poukázať na jednoduchosť, rýchlosť a spoľahlivosť nákupu darčekov na ZľavaDňa. Zároveň sme chceli tému Vianoc odľahčiť a priniesť do nej trošku vtipu, aby bola reklama zapamätateľná. Meškajúci Santa je vtipný a zároveň jednoducho komunikuje hektické predvianočné obdobie, ktorému sa dá vďaka nákupu darčekov na ZľavaDňa vyhnúť,“ uviedol Peter Blažečka.
Vizitka kampane:
Klient: Zľava Dňa
Agentúra: Freelance zákazka
Creative director: Adam Marčan & Matúš Kvas
Art director: Adam Marčan
Copywriter: Matúš Kvas Account manager: všetci zúčastnení
Režisér: Martin Marček Produkcia: Kiwis
Timing kampane: TV kampaň v TV od 19. 11. do 2. 12. a od 10. 12. do 23. 12.
kampaň na online / sociálnych sieťach = od 19. 11. do 24. 12.
Mediamix: kampaň Vianoce so ZľavaDňa =TV, YouTube, Facebook, Instagram, bannery GDN.TV = Markíza, Doma, Dajto, TV Joj
TV sponzorovaný odkaz 10 sekúnd:
Dlhšie online verzie:Video #1:
Video #2:
ZľavaDňa je od svojho vzniku v roku 2010 stabilnou jednotkou na slovenskom trhu kolektívneho nakupovania. Je súčasťou skupiny Creative Web, ktorá prevádzkuje internetové portály SlevaDne.cz, Bookio.sk, BookioPro, či Camarero.
Obrat skupiny v roku 2017 dosiahol 20 mil. EUR. Portál ZľavaDňa bol v roku 2013 zaradený do rebríčka najrýchlejšie rastúcich technologických firiem v strednej Európe zostavovaný medzinárodnou spoločnosťou Deloitte. V roku 2014 získala ZľavaDňa cenu Ministra hospodárstva SR za najinšpiratívnejší podnikateľský príbeh a v minulom roku po druhýkrát ocenenie Slovak SuperBrands 2017.
(ts)