5.9 C
Bratislava
streda, 24. apríla 2024

Susedia víťazom pondelkového večera so septembrovým rekordom

Najčítanejšie

Nové časti kultového komediálneho seriálu Susedia na obrazovkách televízie Markíza týždeň čo týždeň potvrdzujú svoju pozíciu nehasnúceho diváckeho fenoménu.

Premiérová epizóda s názvom Striakiller dosiahla v pondelok, 23. septembra 2019, v rámci aktuálnej 7. série rekordnú sledovanosť v oboch hlavných cieľových skupinách.

V strategickej cieľovej skupine 12-54 sa Susedia stali jednoznačne najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc s najvyšším septembrovým ratingom 10,0 % aj trhovým podielom 27,8 %.

Skvelú zábavu s mimoriadne obľúbenými seriálovými postavami si vychutnalo celkovo 467-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je zatiaľ taktiež rekordný jesenný výsledok.

Celkovo najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách sa stala relácia Počasie.

V cieľovej skupine 12-54 zaznamenala excelentný rating 10,5 % a trhový podiel 30,2 %. Aktuálne informácie o počasí si na Markíze nenechalo ujsť 611-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

So zhodným ratingom 10,5 % v cieľovej skupine 12-54 sa na druhej priečke v pondelkovom rebríčku sledovanosti umiestnila hlavná spravodajská relácia Televízne noviny, ktorá dosiahla skvelý trhový podiel 33,1 %.

Súhrn najdôležitejších informácií z domova i zo sveta si pozrelo celkovo 597-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Zabodovala tiež relácia Športové noviny, ktorá v cieľovej skupine 12-54 zaznamenala rating 9,5 % a trhový podiel 27,2 %.

Päticu najsledovanejších pondelkových programov uzatvára podvečerný seriálový megahit Oteckovia, ktorý v cieľovej skupine 12-54 dosiahol výborný rating 8,5 % a trhový podiel 36,0 %.

Konkurenčná šou Moja mama varí lepšie ako tvoja dosiahla na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 10,2 %. Ďalšie príbehy štvorice najpopulárnejších slovenských oteckov si nenechalo ujsť 415-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Medzi menšími stanicami bola v pondelok najúspešnejšia televízia Doma s obľúbeným tureckým seriálom Sila ženy, ktorý v cieľovej skupine 12-54 zaznamenal rating 1,9 % a trhový podiel 5,5 %. K obrazovkám prilákal celkovo 205-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 33,8 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 33,3 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR MEDIA

(ts)

MediaHub.sk
MediaHub.sk
Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou do roku 2023 bol portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Mediahub.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu

Aktuálne