Trnavské rádio má novú kampaň. Na vizuáloch je Bellušov vodojem aj cukrovarský komín

Trnavské rádio štartuje október s novou imidžovou kampaňou. Celkový koncept kampane sa sústreďuje na poslucháčov, obyvateľov regiónu Trnava.

„Trnava je skvelým miestom pre život, máme radi náš kraj, a chceme to povedať ilustráciou,“ povedal programový riaditeľ Dušan Vančo.

Ilustrovanú kampaň pripravilo Trnavské rádio vo vlastných kapacitách v spolupráci s Malina Studio. Cukrovarský komín a vodojem Emila Belluša sú v kampani prepojovacími prvkami. Za vizuálom kampane stojí trnavská rodáčka, talentovaná ilustrátorka Simona Čechová.

Sloganom „Čo je trnavské, to je dobré“ potvrdzuje Trnavské rádio svoj regionálny pozicioning.

„Bavíme poslucháčov, a zároveň im prinášame užitočný obsah. Sme moderným rádiom, ktoré sa stalo prirodzenou súčasťou regiónu,“ dodáva Vančo.

Vizuály imidžovej kampane budú v lokálnych printoch, out of home médiách a v online podobe.

Trnavské rádio je regionálna rozhlasová stanica vysielajúca z Trnavy na frekvencii 103,9 MHz. Podľa posledného prieskumu agentúry AKO, je treťou najpočúvanejšou stanicou v meste Trnava, a zároveň jednotkou v znalosti medzi obyvateľmi. Ladí si ho približne 23-tisíc poslucháčov.

(ts)

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu