7.2 C
Bratislava
piatok, 26. apríla 2024

Aktuálnu kampaň pre značku Carpathia vytvorila reklamná agentúra Igora Brossmanna

Najčítanejšie

Igor Brossmann stál tiež za predchádzajúcimi kampaňami Carpathia Prívarok, či Ockova Francúzska. V minulosti spoluzakladal a 21 rokov viedol reklamnú agentúru Wiktor Leo Burnett, neskôr pôsobil v nadácii Dobrý anjel, ktorú spoluzakladal a riešil v nej prvých 7 rokov (do 2011) marketing a komunikáciu.

Aktuálne agentúra IGOR BROSSMANN pripravila kampaň Sušené polievky pre spoločnosť Nestlé, značku Carpathia.

Kampaň odštartovala v polovici septembra a bude trvať až do konca novembra. Využíva mediatypy televíziu, telefónnu linku – odkazovač, Internet. Nákup mediálneho priestoru zabezpečila agentúra ZenithOptimedia.

„Sušenie je najstarší a najprirodzenejší spôsob, ako ľudia uchovávajú chuť a vôňu čerstvých potravín. Preto už naše babičky starostlivo vyberali tú najlepšiu zeleninu, hríby, bylinky, kúsky mäsa… potom ich šetrne sušili a uschovávali v ľanových vrecúškach v komore…,“ uviedla pre Mediahub.sk Katarína Javorská, Creative Services Director, reklamnej agentúry IGOR BROSSMANN, s.r.o.

„Uvedomili sme si, že ľudia v CARPATHII robia už desiatky rokov s láskou presne to isté. Sušia mäsko a spolu so sušenou zeleninou a slížami to dávajú do vrecúšok. Polievky CARPATHIA vyrábajú tradičným SUŠENÍM,“ doplnila Katarína Javorská.

Kľúčové piliere pri tvorbe komunikácie boli 2 základné idey:

1. Nie DEHYDRATOVANÉ ale SUŠENÉ polievky
(tak ako sušené mlieko, sušené mäso, sušené paradajky, sušené bylinky,…)

2. Nie SÁČOK ale VRECÚŠKO
(tak ako ľanové vrecúška, v ktorých babičky skladovali sušené potraviny v komore)

Cieľovou skupinou sú muži i ženy vo veku 30-55 rokov, s ustálenými hodnotami, ktorí vyhľadávajú stabilitu a preferujú istotu pred niečím neznámym. Preto je pre nich dôležité mať možnosť spoľahnúť sa na časom osvedčené veci a ľudí okolo seba.

„Pri tvorbe kampane sme hľadali spôsob, ako ľuďom čo najautentickejšie ukázať, že polievky CARPATHIA sa vyrábajú tradičným SUŠENÍM. Zvolili sme populárny formát „Ako sa to robí?“ V televíznom spote sprevádza divákov procesom výroby sušených polievok v prievidzskej CARPATHII pán Jaro Žiak, ktorý je vo fabrike vedúcim vývoja výrobkov. Uveriteľnosť a autenticitu reklamy sme sa snažili podporiť tým, že v spote pozývame ľudí do fabriky, aby sa sami prišli pozrieť, ako sa polievky CARPATHIA vyrábajú,“ prezradila Katarína Javorská.

Diváci v závere TV spotu vidia výzvu „Zavolajte mi a príďte sa pozrieť!“ s telefónnym číslom Jara Žiaka, vedúceho vývoja výrobkov závodu Carpathia. Po zavolaní na toto číslo sa im ozval Jaro Žiak, prostredníctvom odkazovača, kde im veľmi milo a ľudsky vysvetlil, ako sa na prehliadku môžu prihlásiť.

Žrebovanie sa uskutoční 23. októbra o 15 hod. naživo na stránke carpathia.sk. Kampaň vyvrcholí dvomi prehliadkami prievidzskej CARPATHIE pre 40 výhercov pod vedením Jara Žiaka.

Vizitka kampane:

Art director: Tomáš Nemec
Account director: Katarína Javorská
Copywriter: Igor Brossmann, Katarína Javorská
Idea maker: Igor Brossmann, Tomáš Nemec, Katarína Javorská

Reťazce.sk
Reťazce.sk
Reťazce.sk písali predovšetkým o maloobchode v Bratislave, sústredili sa na centrum Bratislavy a väčšinou na gastroscénu. Zaujímali sa predovšetkým o inovatívne nezávislé projekty. Projekt v rôznych podobách fungoval od roku 2009. Autorom a zodpovednou osobou za obsah bol Radoslav Augustín. V histórii na projekte spolupracovali i Lukáš Kočišek a Ivan Krasko. Redakcia Mediahub.sk od novembra 2018 na obsahu projektu pokračuje. Doménu Reťazce.sk sme získali od spoločnosti VisuArt, s.r.o. a stala sa súčasťou nášho projektu. Portál Reťazce.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu

Aktuálne