Špeciálna online šou Farma X-tra zaznamenala od septembra viac než 6 miliónov zhliadnutí, fanúšikovia sa od pondelka 16.12. môžu tešiť na štart ďalšieho online formátu, ktorý bude mapovať život súťažiach po skončení reality šou.
Dlhoročne obľúbená a úspešná reality šou Farma dostala v aktuálnej 11. sezóne aj svoju online nadstavbu.
Každý pracovný deň po odvysielaní štandardnej televíznej epizódy mali fanúšikovia možnosť pozrieť si špeciálnu webovú talkšou Farma X-tra, v ktorej moderátor Martin Šmahel rozoberal to najzaujímavejšie z diania v jednotlivých epizódach so svojimi atraktívnymi hosťami.
Súčasťou relácie bol exkluzívny extra obsah, ktorý diváci nemali možnosť vidieť priamo vo vysielaní, ale aj rôzne pikantné témy a kuriozity.
Všetkých 77 epizód Farmy X-tra dosiahlo prostredníctvom videoarchívu Markíza Plus a služby YouTube súhrnne až neuveriteľných vyše 6 miliónov zhliadnutí.
Každá epizóda dosiahla v priemere takmer 80-tisíc zhliadnutí, pričom suverénne najlepšie si počínalo vydanie z utorka 5. novembra 2019, ktoré doposiaľ zaznamenalo až vyše 611-tisíc zhliadnutí.
Išlo o časť v ktorej Martin Šmahel so svojimi hosťami, moderátorkou Farmy Evou „Evelyn“ Kramerovu a hospodárom Martinom Bagarom, rozoberal fyzický útok súťažiaceho Mateja Jurkoviča voči ďalšiemu účastníkovi Farmy Rasťovi Mojsejovi.
Podstránka Farmy dosiahla v rámci televízneho portálu markiza.sk v období od septembra do novembra 2019 v priemere až takmer 6,7 milióna zobrazení mesačne, čo je suverénne najviac spomedzi jesenných programov TV Markíza. Priemerne ju v danom čase navštívilo 588 085 reálnych užívateľov.
„Farma nám robí veľkú radosť nielen čo sa týka televíznej sledovanosti, ale fantasticky si počína aj v online prostredí. Ide o šou, ktorá mimoriadne efektívne prepája klasické lineárne vysielanie so sociálnymi sieťami, a významne pomáha celkovej návštevnosti nášho televízneho portálu Markiza.sk a videoarchívu Markíza Plus. Vznik špeciálnej online šou Farma X-tra bol preto logickým krokom, ako na tieto úspechy nadviazať a ešte viac ich umocniť,“ povedal Michal Borec, riaditeľ PR a marketingu skupiny Markíza.
Tohtoročná Farma s témou súboja západniarov a východniarov vyvrcholila v piatok 13. decembra 2019 o 20:30 veľkolepým finále, v ktorom si rozprávkovú výhru vo výške 75 000 eur vybojoval súťažiaci Gabriel Sedláček.
V oboch hlavných cieľových skupinách išlo o najsledovanejší piatkový program v rámci ponuky všetkých slovenských televízií. V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahol finálový súboj rating 9,4 % a trhový podiel 30,9 %, pričom konkurencia výrazne zaostala – film Rozpoltený zaznamenal na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 12,4 % a šou Milujem Slovensko na Jednotke RTVS trhový podiel 16,6 %.
Celkovo bolo na vyvrcholenie reality šou zvedavých 549-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.
Ani tým sa však šou nekončí a ešte niekoľko týždňov bude pokračovať prostredníctvom ďalšej online novinky s názvom Život po Farme, ktorá bude sledovať osudy jednotlivých súťažiacich aj po skončení reality šou v televízii.
Počnúc pondelkom 16. decembrom 2019, tak fanúšikovia budú mať možnosť sledovať, ako sa ich obľúbencom darí doma, v práci, a či sa budú stretávať s inými farmármi aj po skončení televíznej šou. Nová epizóda bude sprístupnená každý pracovný deň o 20:00 vo videoarchíve Markíza Plus.
Zdroje dát: Google Analytics, Štúdio YouTube, AIMmonitor – IAB Slovakia – Gemius, PMT/KANTAR SLOVAKIA. Dáta o TV sledovanosti sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA.
(ts)