13.2 C
Bratislava
piatok, 3. mája 2024

RTVS sa v sobotu tešila vysokej sledovanosti. Dvojka zaujala športovými prenosmi, Jednotka zábavnými reláciami

Najčítanejšie

Obľúbené sobotné zábavné relácie na Jednotke prilákali k obrazovkám množstvo divákov. Súťažno-zábavná šou Záhady tela dosiahla sledovanosť 458 tisíc divákov pri trhovom podiele 20,3 % v cieľovej skupine 12+ a Jednotka bola najsledovanejšou televíznou stanicou aj počas vysielania nasledujúcich zábavných relácií Pumpa a Neskoro večer.

Priamy prenos pretekov žien v slalome zo Svetového pohára v zjazdovom lyžovaní vo švédskom Åre si počas sobotného popoludnia nenechalo ujsť 492 tisíc divákov pri trhovom podiele až 38,7 % v cieľovej skupine 12+ a tento prenos sa stal najsledovanejším nespravodajským programom dňa.

Jednotka sa počas sobotných večerov dlhodobo teší veľkej priazni divákov. Uplynulú sobotu zaznamenala vysokú sledovanosť nielen obľúbená šou Záhady tela, ale tiež satirický seriál Pumpa, ktorý si si nenechalo ujsť 349 tisíc divákov pri trhovom podiele 17,0 %, talkšou Neskoro večer, ktorú sledovalo až 327 tisíc divákov pri trhovom podiele rovnako 20,2 % a relácia Boris & Brambor špeciál so sledovanosťou 121 tisíc pri trhovom podiele 11,5 % v cieľovej skupine 12+. Jednotka tak bola počas sobotného večera aj jednotkou v sledovanosti.

Dvojka lákala divákov opäť najmä športovými prenosmi. V sobotu dopoludnia si 1. kolo slalomu žien v rámci Svetového pohára v zjazdovom lyžovaní v Åre pozrelo 364 tisíc divákov pri trhovom podiele 35,6 % v cieľovej skupine 12+ a spomínané 2. kolo bolo najsledovanejším nespravodajským programom dňa.

V nedeľu prilákala divákov k obrazovkám diskusná relácia O 5 minút 12 na Jednotke, ktorú si nenechalo ujsť 544 tisíc divákov pri trhovom podiele až 32,7 % v cieľovej skupine 12+ a relácia sa tak stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa.

Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

(ts)

MediaHub.sk
MediaHub.sk
Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou do roku 2023 bol portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Mediahub.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu

Aktuálne